hylo Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg er ca overalt, men det er ikke dermed sagt jeg sier det. Da er jo halve overaskelsesmomentet borte. - Hører det, Minny? Endret 26. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan jeg være presten om dere to gifter dere? Kan sørge for at det blir et heidundranes bryllup med himkok og flesk! Himkok (hva det en nå er..) kan en si nei takk til...heller ei god flaske cognac Nei, bryllup... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Å poste etter Hylo i finklær, blir jo litt å hoppe etter Wirkola, men iallfall: Julen er en fin tid for oss som ikke liker å handle klær selv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) B-real er heit^^. Hva gjorde du egentlig på det bildet?... Litt usikker på om dette bildet ikke teller, men du kan faktisk se meg på det bildet, bare len deg litt tilbake. (5 sekunders eksponering) Bakgrunnen er fra karmsundet(nordrogaland), en sen kveld da jeg var på vei hjem, og oppdagde noe\noen som lyste opp sjøen midt utpå der. Endret 27. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker Oo..husker ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ikke helt sikker Oo..husker ikke. Who cares..hun er heit og trenger ingen unnskyldninger *knis* Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fjernet noen bilder jeg lasta opp i vedleggsmappa for 20 år siden, slik at jeg får mer plass og slipper å måtte laste opp bildene på imageshack og slikt. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) vurderer hvordan aksjonærer med aksjer i selskapet utenfor EØS-stater kan kreve RISK-regulering av inngangsverdien på aksjene Endret 27. desember 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Utenfor Pearl Harbor den 8., bare en dag for sen. Uff for en kjekk pose... Lenke til kommentar
sigz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Meg i striper + 2 tyske karer i Chicago. (Vi er alle utvekslingsstudenter) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er overalt, til og med der du minst venter det <bilde> Og den plekaten var kul Nei har du kommet hit også nå da be careful, mange overkåte nerder her Jeg er ikke helt sikker Oo..husker ikke. Var det ikke der du var møbel eller noe da? *mimre* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) I am booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored. Endret 27. desember 2007 av colbert Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Var det ikke der du var møbel eller noe da? *mimre* Nope, det er her hun var møbel: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 I am booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored. Kjeder meg. Så gjør noe med det Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Nope, det er her hun var møbel ahh faen. like mange bein da Lenke til kommentar
Minny Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er ca overalt, men det er ikke dermed sagt jeg sier det. Da er jo halve overaskelsesmomentet borte. - Hører det, Minny? Jeg hører, jeg hører. Jeg er overalt, til og med der du minst venter det <bilde> Og den plekaten var kul Nei har du kommet hit også nå da be careful, mange overkåte nerder her Du trenger ikke passe på meg da ^^ Selv om du er strorebroren min Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Du trenger ikke passe på meg da ^^ Selv om du er strorebroren min tsk tsk røpa da=) men tipper du har fått endel brev med "halla søta, asl, se for deg oss to på bryllupsreise til dreamhack" Endret 27. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) I am booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooored. Kjeder meg. Så gjør noe med det Hva skal jeg gjøre da? Er ikke noe å finne på. Lamakar til venstre som spiller CS og jeg til høyre. Endret 27. desember 2007 av ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå