Ozelot Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har ingenting i mot dress, selv om det strammer der det helst ikke skal stramme.Skreddersydd my ass. Tåler ikke et par julemiddager engang >< Kjøpe støre klær da vet du 1. dag var ribbe med tilbehør, samt en spisekonkurranse som lille meg vant veier ca 70,3 kilo, la på meg 1,9 kilo mens ribba,potene, et par medisterkaker, og en haug med vann gikk ned og en middels porsjon med dravle(egentlig alt som stod på bordet). (dette var altså før dessert og annet kom på bordet ) *meg i kjent stil* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hakke penger til større klær Prioriterer pengene mine først og fremst til mat og husleie, for ca en måned blir det 5000 spenn, da er det 1200 igjen til fyll og fanteri eller skolebøker og stæsj man trenger på skolen generelt. Oftest blir det til fyll og fanteri, noe som ikke er så bra, for jeg har hatt to eksamener jeg ikke har lest til nå Meg og mor ^^ edit: Never! edit2: Siden innleggene under forsvinner pga. manglende bilder, vil det se tåpelig ut at det står "Never!" her, så for å oppklare det litt bedre, er det at jeg ikke har noen interesse av å verken klippe eller barbere meg, jeg skal la det gro som gresset bak do, helt til jeg blir lei, eller ikke får meg jobb fordi jeg ser ut som en hobbit eller noe. Endret 25. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Har dere i det hele tatt lest reglene? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Poster uten bilde har blitt slettet. Minner om reglene for denne tråden som står i første post. Dette innlegget skal ikke kommenteres i dene tråden da det regnes som off topic. MVH KVTL Lenke til kommentar
kurt1337 Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) julepynten er kommet opp. på tide å slå på lyset også. Du har litt unormalt stort hode du. Her er meg. Endret 25. desember 2007 av kurt1337 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Les reglene da, Folkens. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Du har litt unormalt stort hode du. Haha, jeg lo litt av den kommentaren. Her tok jeg bilde av megselv i speilet hos broren min stad. Litt møkkete men Lenke til kommentar
Minny Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Blir vel så jeg poster et bilde uansett her. Så gjør det første gangen jeg er her inne God Jul Endret 25. desember 2007 av Minny Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Reinjakke, reddningsvest, lue og rett fra sjøen (fiske)... Tatt i fjor sommer hvis jeg ikke tar veldig feil. Edit: Leif var på besøk Hyggelig kar, men fBlikeng jaga han bort... Endret 26. desember 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) På sKjøen ja Laptop+svært og deilig headset med Les Miserables i+seng er en veldig veldig god kombinasjon Endret 26. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Blir vel så jeg poster et bilde uansett her. Så gjør det første gangen jeg er her inne God Jul jasså så du har rota deg bort hit også ja Jeg har kul plakat ^^ Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jah,god dag Trøtt:/ Enda en natt med gaming shø Endret 26. desember 2007 av BitFrost^ Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 tro hvem som er lei av julemat? god jul og go morgen:) Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Ny t-shorte ser litt jævelig ut jeg da, men er T-shorta dere skal se Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Les reglene da, Folkens. aww *kose* Dautrøtt og på vei til en familiekveld. Jaay. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 B-real er heit^^. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 B-real er heit^^. Du er da nydelig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Kan jeg være presten om dere to gifter dere? Kan sørge for at det blir et heidundranes bryllup med himkok og flesk! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Gifte meg du liksom ^^, Lenke til kommentar
Minny Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Blir vel så jeg poster et bilde uansett her. Så gjør det første gangen jeg er her inne God Jul jasså så du har rota deg bort hit også ja Jeg har kul plakat ^^ Jeg er overalt, til og med der du minst venter det Og den plekaten var kul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå