Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Nei nå er det natta for meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hmm, er det nå jeg kan begynne å si god jul, eller må jeg fortsette å si god advent til folk? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 julepynten er kommet opp. på tide å slå på lyset også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Får besøk klokka 18:00 og jeg ser ut som en trøtt uteligger. På tide med en dusj og å få stelt seg litt. Jul er så lame atm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Julen begynner å bli koselig for min del. Bortsett fra en irriterende lillebror. Siste tilskuddet til familien, Marielle Torvald er navnet, kinesisk dansemus er rasen. Bopæl hos Nie på forumet. Jeg har hansker å bruke i morgen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kle på deg i alle fall da eplefe. Det der ser bare, hmm. Jeg pleier som regel å si spesielt, istedet for ufine ting. Så jeg får si at det ser spesielt ut Dette blir mitt anntrekk i morgen, dårlig bildet tatt med dårlig kamera, det slipset er faktisk mer lilla. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Alle innlegg skal ha bilde, dette vet dere. Et innlegg er slettet. God jul. (Moderatormeldinger er fritatt fra bildekravet. Reaksjoner på moderering tas på PM, ikke i tråden) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Her på fylla. Her med finstasen på og tilstanden kan vel kalles "heeeeeeeeelt nede". Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Noe av det beste med jula er å få se alle gutta som har pynta seg Dere er så søte atte Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Så vi får ikke se deg pynta da, Melisma? Her kan tilstanden kalles "vekk". Endret 23. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Datasmurf, jeg tenker wolverine når jeg ser deg Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Så vi får ikke se deg pynta da, Melisma? Jeg har nesten ingen bilder av meg selv, men skal få tatt noen festbilder i jula håper jeg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Siste tilskuddet til familien, Marielle Torvald er navnet, kinesisk dansemus er rasen. Bopæl hos Nie på forumet. familien min hadde også japanske dansemus da jeg var mindre sammen med en katt og en hund. Kle på deg i alle fall da eplefe. Det der ser bare, hmm. Jeg pleier som regel å si spesielt, istedet for ufine ting. Så jeg får si at det ser spesielt ut i likhet med på 17. mai så tror jeg du vil finne ganske mange spesielle/forskjellige antrekk på julaften. meg i dress. satser på å få tatt noen flere bilder i tux imorgen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Da var gjestene dratt, opprydninga har sakte, men sikkert begynt Jul om 2 timer og 10 minutter Endret 23. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jula er en deprimerende tid. Skipper hele greia. Var ute i skogen i dag og fisket mens familien hadde ribbe.. gruer meg til i morgen og.. 13 slekninger som prater munn i munn. skriker, krangler, drikker og det som faller naturlig her inne. Jeg sitter nok alene i 2. etasje med vondt i hodet og venter på at 2 juledag skal komme så jeg kan dra ut i skogen og sove der noen netter med en kamerat Skal bli deilig ! Så, god jul til dere alle der ute. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Merry fucking x-mas 2 u to lxzm! Endret 25. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Tro om det blir ny rekord. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Tsk, tsk, Melisma! håhå, du din kjekkas Endret 2. mars 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå