Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ilpostino er en klok mann! Istedenfor å sitte og kope foran datamaskinen kan du kanskje gjøre litt nytte for deg. Du er tross alt i ferd med å få en haug presanger. Så om d hjelper litt til virker du kanskje ikke som en utakknemlig gutt. Bare e tips altså ;) Selv er jeg med på storopprydning idag.

post-51936-1198327815_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Da har jeg vaska hele dassen og alle dørene i kjellern for mor. Fylt opp med toalettpapir, rydda og vaska rommet mitt.

 

Nå får jeg vel gaver av julenissen?

 

 

 

Sitter i kjellerstua og spiller GTA: San Andreas for øyeblikket :)

 

OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg.

post-101796-1198340401_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Da har jeg vaska hele dassen og alle dørene i kjellern for mor. Fylt opp med toalettpapir, rydda og vaska rommet mitt.

 

Nå får jeg vel gaver av julenissen?

 

 

 

Sitter i kjellerstua og spiller GTA: San Andreas for øyeblikket :)

 

OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg.

post-101796-1198340401_thumb.jpg

 

 

Når skal brukerene her slutte å diktere andre hvor mange innlegg pr dag pr bruker som er lov og ikke, og heller opprette en viss balanse med å poste litt mer selv?

 

 

Lenke til kommentar
OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg.

 

Folk har lov til å poste hva de vil, at du har problemer med det blir ditt problem og hvis du på død og liv skal si det til vedkommende så kan du ta det via en PM.

Slike poster skaper bare en utrivelig stemning så jeg vil be deg og andre om å heller holde slike meninger for dere selv eller som jeg sa, ta det opp med vedkommende via en PM eller lignende :)

 

post-5057-1198344517_thumb.jpg

Ubarbert og nydelig.

Endret av colbert
ilpostino var vist før meg..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...