Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Klapp dine hender, klapp dine hender, kom på mi sie, ooh, av di grind *synge for seg selv* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 I am båååård Mamma flyr rundt her og vasker til jul og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter bare å kødder rundt på forumet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Mamma flyr rundt her og vasker til jul og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter bare å kødder rundt på forumet. Mamman din blir sikker glad hvis du hjelper litt til. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Ilpostino er en klok mann! Istedenfor å sitte og kope foran datamaskinen kan du kanskje gjøre litt nytte for deg. Du er tross alt i ferd med å få en haug presanger. Så om d hjelper litt til virker du kanskje ikke som en utakknemlig gutt. Bare e tips altså Selv er jeg med på storopprydning idag. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg synes metalheart er snill jeg, som er på vei for å hjelpe sin mor Meg ubarbert, på vei for å hjelp min mor(faktisk). Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Da har jeg vaska hele dassen og alle dørene i kjellern for mor. Fylt opp med toalettpapir, rydda og vaska rommet mitt. Nå får jeg vel gaver av julenissen? Sitter i kjellerstua og spiller GTA: San Andreas for øyeblikket Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Dette får være nisselua mi i år Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Da har jeg vaska hele dassen og alle dørene i kjellern for mor. Fylt opp med toalettpapir, rydda og vaska rommet mitt. Nå får jeg vel gaver av julenissen? Sitter i kjellerstua og spiller GTA: San Andreas for øyeblikket OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Someone got the pms! Endret 22. desember 2007 av k1mzor Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Someone got the pms! Nei, noen tør faktisk å si ifra.. Du ser så ung ut, vet du i det hele tatt hva pms er? Denne klemmen er dedikert (okei kanskje skrevet feil?) til L4r5 fordi han er så trist hele tiden (deppetråden) Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Da har jeg vaska hele dassen og alle dørene i kjellern for mor. Fylt opp med toalettpapir, rydda og vaska rommet mitt. Nå får jeg vel gaver av julenissen? Sitter i kjellerstua og spiller GTA: San Andreas for øyeblikket OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg. Når skal brukerene her slutte å diktere andre hvor mange innlegg pr dag pr bruker som er lov og ikke, og heller opprette en viss balanse med å poste litt mer selv? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 *meningsløs tekst som følger med bilde* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 i disse juletider synes jeg folk skal være snille med hverandre og ta "krangling" på PM. ta gjerne en liten titt i førsteposten for å se på regler for tråden. gjentatte mengder med samme bilde og/eller tekst er lite hensiktsmessig. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) OKEI, slutt å skriv hele tia. Du sier du "sitter her og ikke gjør noe" "kjeder meg" ... HVER dag! Please... Ha noe fornuftig å si i allefall.. ikke legg inn bilde for at du hver dag skal si at du kjeder deg. Folk har lov til å poste hva de vil, at du har problemer med det blir ditt problem og hvis du på død og liv skal si det til vedkommende så kan du ta det via en PM. Slike poster skaper bare en utrivelig stemning så jeg vil be deg og andre om å heller holde slike meninger for dere selv eller som jeg sa, ta det opp med vedkommende via en PM eller lignende Ubarbert og nydelig. Endret 22. desember 2007 av colbert ilpostino var vist før meg.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis noen har et problem med at jeg har lite å gjøre, kan de ta det på PM Har akkurat vært på julefest hos noen jeg kjenner, så det er derfor jeg ser så heit ut akkurat nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 I think I am in love :O *pic not related* Lenge leve Blitz! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Someone got the pms! Nei, noen tør faktisk å si ifra.. Du ser så ung ut, vet du i det hele tatt hva pms er? Denne klemmen er dedikert (okei kanskje skrevet feil?) til L4r5 fordi han er så trist hele tiden (deppetråden) Gammelt bilde, og jeg er 19 lillevenn. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Her sitter da jeg, og bencher litt, og surfer på forum ofc Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 23. desember 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Ouch, her lukter det svidd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 . Kanskje Sarah Brightman kan sette meg i julestemning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå