b-real Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 1 innlegg er slettet. Det skal være bilde av deg selv når du svarer i denne tråden så hvis det kan inkluderes neste gang så blir en alle glad Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Skolen er ferdig og ferien har begynt Så mye rot det er på pulten nå: Lommekniv, iPod, hodetelefoner, mobil, tom granateplejuice, lampe, 6 DVDer, digitalkamera, iPodhøytalere, lommebok, parkeringslapp og en bok fra Aschehougs leksikon bind 3 edit: Glemte å nevne julekalenderen og ekstremt mye støv bak laptopen. Endret 19. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Ute en vindfull aften og røyker... begynner å lure på om røking er kjedelig jeg siden en tar bilder av seg selv når en er ute å røyker? Endret 19. desember 2007 av colbert Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Skolen er ferdig og ferien har begynt Så mye rot det er på pulten nå: Lommekniv, iPod, hodetelefoner, mobil, tom granateplejuice, lampe, 6 DVDer, digitalkamera, iPodhøytalere, lommebok, parkeringslapp og en bok fra Aschehougs leksikon bind 3 edit: Glemte å nevne julekalenderen og ekstremt mye støv bak laptopen. Ja huff så mye rot du har... Her du mitt skrivebord( står i stil med bakgrunnen eller hva?..hehe ) Måtte trekke på smilebåndet da jeg fikk bilde av en venninnes juletre pyntet med Wunderbaum og D&G-merker..hehe. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeje, back to forumhoring. Og mens vi er på d, her er mitt skrivebord ^^ Wee ferie Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er ferie, og jeg er glad Ser ikke slik ut på bildet da, men er var spennende på csi nå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 heia. Vær hilset! Bilde fra tirsdagens fyllekule. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 meeeee.......MORE ME! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Her du mitt skrivebord( står i stil med bakgrunnen eller hva?..hehe ) Hah. Tommelen i været for tastaturet ditt. Knallgodt tastatur, men bråker noe jævlig. Har selv et 5 år gammelt Dell PS/2 tastatur som bråker ganske mye. Men det finnes jo ikke nye tastatur uten hurtigtaster og dill. HP har har et tastatur vet jeg, som vi kjøper mye av på jobb, men jeg vil ikke ha et HP-tastatur hjemme. Det får finnes grenser på galskap. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Men det finnes jo ikke nye tastatur uten hurtigtaster og dill. Logitech ultra flat er da dillløst. litt lite tho Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nice t-shirt Anathema Når jeg først har fri og kan sove så lenge jeg vil, så våkner jeg klokka 8 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Biril ser mye bedre ut enn meg når han står og røyker. Jeg ser bare pjusk og herpa ut =/ Uansett hva jeg prøver, dette skal være en smilende smurf: Endret 20. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Aldri skrevet i denne tråden før, men en gang får bli den første. Hadde en aldri så liten dare med en kompis, lar bildet tale for seg. Edit: grunnet lite tilgang på flere bilder må jeg nok se meg nødt til å redigere og ikke poste nytt innlegg. Falskt blod, ja. Skjønner at du vant den daren. oO Der tar du nok skammelig feil, er mitt eget blod. Falskt blod koagulerer vel ikke så vidt meg bekjent Endret 20. desember 2007 av Sihar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Falskt blod, ja. Skjønner at du vant den daren. oO Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) årets beste kveld igår Endret 15. februar 2009 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Dette bildet tok jeg i sommerferien, i Hellas. Hadde langt hår O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå