cHilfiger Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi = meg + meg 0o skjønte det, leste feil Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Han mente ikke at du sa det. Da hadde han skrevet slik: Steffen sa: "vi". Egentlig sitter jeg nå og venter på at mod skal komme å slette alt det generellet pratet som "skulle vært i SO" ifølge førstepost Lenke til kommentar
Steina Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jævla ZTv Sverige har begynt å sende bare anime om kveldene, og MTV er full av reklame. Jeg ønsker en skikkelig musikkvideo-kanal. Vondt i hodet i kveld. Sikkert av all den hersens kaken man må presse i seg. Menmen, man har bursdag bare en gang i året. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Skagen og en look-a-like Edit: Funka ikke å img'e de opplastede filene. Men jeg fant ut at Alt Gr + B = BBkode for bold! Endret 16. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fy faen så deilig det er å sove 11 timer. Har jeg ikke gjort på noe som kjennes som alt for lang tid (selv om det sikkert ikke er mer enn litt over en uke siden) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ikke skifte navn på denne tråden til: Den storeh fjortiz tråden ^^ lol.. Hvorfor ikke lese reglene for tråden og la være å poste innlegg uten bilde? Tenkte meg det ja. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lulz, Sjekka photobucket og fant et bilde av meg i en roundoff backflip. Morsomt annsikts utrykk jeg fikk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Liverpool - Manchester United 0-1!!! The day is saved. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Oh yeah! MANU KNUSTE DEM! Nå leder Arsenal 1-0 over Chelsea, dette ser bra ut for Manchester United! Glory glory man united<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hjemme på Orkanger for juleferien edit: Fiksa språket mitt. Endret 17. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vi var på besøk i dag, hos bæstmor og bæstfar Chilfiger snek seg med på bildet Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jam @ pub'en her i byen på fredag. Meg nærmest ja. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Helt nytt bilde, bare to år gammelt. DET GODE LIV. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hello, me be good at the taco. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi var på besøk i dag, hos bæstmor og bæstfar Chilfiger snek seg med på bildet Det så ut som du var skikkelig sosial på det besøket ja Jeg tar en pause fra Guitar Hero III Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) "Man tar ikke pause fra Guitar Hero, man venter litt med å spille". -Gammelt jungelord. (Hva er forresten regelen for gåseøyne og punktum? "Slik". eller "Slik." ) Endret 17. desember 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg burde gjort innlevering i gym, men orker ikke. Den skal leveres på onsdag. Er det noen som har noen gammel artikkel elns om doping innen idrett? edit: Nå finner jeg faen ikke arket med oppgaven heller nå Endret 17. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 *Sende mail til gym-lærer* ; ) Fra spøk til revolver. Gjør leksene dine selv du. Du tjener på det i det lange løp. Spesielt når du begynner på unviversitetet og kun har deg selv til hjelp. Og ja, frisyren min er totalt massakrert, men det bryr man seg vel ikke om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå