Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Axby2kEH

Ingenting som er morsommere enn folk som kritiserer de som ikke passer helt innenfor standarden de har satt for å være sånn-og-sånn. Spesielt når dette er personer som gjerne skriker høyere enn alle andre om at folk skal godtas for sånn som de er, uavhengig av utseende :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem :p (no offence)

 

Hvordan skal man se ut hvis man liker Mayhem da? Jeg er faktisk veldig glad i metal og langhåra menn. Men føler ikke for å løpe rundt med bare svart, nagler og liksminke av den grunn =)

 

post-86446-1197651688_thumb.jpg

 

"Metal bimbos FTW!"

:D

Lenke til kommentar
Torpern: Hvis du har sett meg irl så skal du se at jeg ikke ser ut som en vanlig fjortissunge nei. Før var jeg enda verre, da var det nagler og shit.

En ser ikke mer "metall ut" med nagler. :roll:

Å dra "hadde du sett meg"-kortet fungerer dårlig, for den kan du ikke backe i det hele tatt. Du ser særdeles lite "metall ut", beklager om det sårer deg, men det er faktisk sant. Du ser ut som en helt vanlig 14åring(?)

 

 

Lenke til kommentar
Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem :p (no offence)

 

Hvordan skal man se ut hvis man liker Mayhem da? Jeg er faktisk veldig glad i metal og langhåra menn. Men føler ikke for å løpe rundt med bare svart, nagler og liksminke av den grunn =)

 

 

"Metal bimbos FTW!"

:D

 

Noen som sa langhåra menn? :green:

 

 

Ææææsj, jeg biter på håret mitt! :( Vurderer en klipp før jul, skal jeg virkelig ta det lange, vakre håret mitt?

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

 

 

Ingen som ser at jeg hører på Clutch og Fu Manchu, men hvem faen har rett til å si at jeg må gå med en spesiell type klær for å høre på det?

 

:)

 

Dere må ikke bruke opp gass-filteret på gass-masken deres nå. Dere får neppe tak i nytt, og tenk om dere noensinne får bruk for masken deres? :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Hell-lo. Skal være drittøff og poste et skikkelig rescent bilde av meg :wee:

Skal jo visstnok kanskje vurdere å treffe noen av dere på dette utrolig flotte treffet med diskusjon.no, så dere får la inntrykket synke inn fra min side iaffal :)

 

Er de rare rød prikkene jeg ikke vet om veldig tydelige? :( . Litt uheldig med lyset og da, egentlig er jeg dritkjekk :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...