Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde April.

Er den ringen i leppa en smule for stor?

 

 

Jeg har forresten over 20 stk å handle presanger til i år(neida, ingen som har hørt om prevasjon i min familie nei...), og ikke 1 har jeg handlet til enda.

 

Se hvor "stresset" jeg er :)

*drikke granateplejuice*

 

 

edit: bilde

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem :p (no offence)

Det gjør ikke du heller når man ser vekk i fra Maiden t-skjorten din. Samme gjelder forsåvidt Stakan, men han da ut som om han likte metal en gang i tiden.

 

Bildet: Ohyeah. Prøve de styggeste klærne vi finner på bikbok. Sakn. <

DSC_0066.jpg

Lenke til kommentar
Det gjør ikke du heller når man ser vekk i fra Maiden t-skjorten din. Samme gjelder forsåvidt Stakan, men han da ut som om han likte metal en gang i tiden.

 

bare i år har jeg vært på to metal-konserter. en i Oslo og en i Stockholm. hver gang jeg sier jeg skal på eller har vært på en slik konsert får jeg tilbakemelding "jeg trodde ikke du var sånn".

Lenke til kommentar

ØYH! Granateplejuice! Skål!

 

Digger bildene dine Ozelot. Ganske meningsløse bilder med dårlig kvalitet og samme gamle rotet i bakgrunnen :)

/quote]

 

Hehe, takk.

Har et Philips 900 vnc et eller annet. Hvorfor kvaliteten er så dårlig aner jeg ikke.

Rotet i bakgrunnen er bare en diger hylle med masse ting i(ikke rot mao.).

 

Hørte at granateplejuice skulle gi visse prestasjoner så da var det å bøtte nedpå før jeg stakk på besøk.. :roll:

 

*akkurat komt hjem-finne seg frokost...*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...