Anathema Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Ironisk at viking-øllet er pissøl. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Stilig jakke Anathema Leser til prøvemuntlig eksamen i morgen. Dritkjedelig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Pugging til prøve i Historie og filosofi om middelalderen... Lenke til kommentar
April Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Julekort, julegaver, julepynt og juletuba i gatene. Flere som kjenner det årlig sesong presset like mye som meg? Vi kan kalle dette bilde: "Fake juleglede" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Fint bilde April. Er den ringen i leppa en smule for stor? Jeg har forresten over 20 stk å handle presanger til i år(neida, ingen som har hørt om prevasjon i min familie nei...), og ikke 1 har jeg handlet til enda. Se hvor "stresset" jeg er *drikke granateplejuice* edit: bilde Endret 13. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
April Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Tingen er at den kjære pierceren som jeg jobber med mente at en mindre gjerne ikke ville være en så god ide, så stoler på han. Må jo kunne bevege den litt en gang i blandt =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 *drikke granateplejuice* ØYH! Granateplejuice! Skål! Digger bildene dine Ozelot. Ganske meningsløse bilder med dårlig kvalitet og samme gamle rotet i bakgrunnen Jeg er dritlei av å lese samme dritten om Islam igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Anathema: Kristenøl som kaller seg vikingøl? Fysj! April: Herlig med Mayhemsitat i signaturen. Endret 2. desember 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem (no offence) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Eg har alltid følt at eg var mest sexy med briller Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem (no offence) Det gjør ikke du heller når man ser vekk i fra Maiden t-skjorten din. Samme gjelder forsåvidt Stakan, men han så da ut som om han likte metal en gang i tiden. Bildet: Ohyeah. Prøve de styggeste klærne vi finner på bikbok. Sakn. < Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Det gjør ikke du heller når man ser vekk i fra Maiden t-skjorten din. Samme gjelder forsåvidt Stakan, men han så da ut som om han likte metal en gang i tiden. bare i år har jeg vært på to metal-konserter. en i Oslo og en i Stockholm. hver gang jeg sier jeg skal på eller har vært på en slik konsert får jeg tilbakemelding "jeg trodde ikke du var sånn". Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Skal straks til frisøren, jeg trenger det.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Er April metalhead? Hun ser liksom ikke ut som typen som liker Mayhem (no offence) Hu ser mer metalhead ut en deg. HÅHÅ! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Dreadfalls. Skal tvinge Nie til å kjøre dem skikkelig på, har funnet et tutorial tilogmed hun må få til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Juleferie Skal bli herlig å gjøre ingenting i en måned. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Ey, juleball snart ^^, Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Torpern: Hvis du har sett meg irl så skal du se at jeg ikke ser ut som en vanlig fjortissunge nei. Før var jeg enda verre, da var det nagler og shit. Julball om 1 og 1/2 time. 5 timer med listepop og techno-remixes må jeg faktisk pine meg gjennom Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Nagler er fett. Om man bruker dem riktig. Jeg fikk høre at jeg ikke kan være deathrocker/gother/metalhead fordi jeg ikke bruker sminke hver dag, og jeg smiler. Fordommer, wubwub. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 ØYH! Granateplejuice! Skål! Digger bildene dine Ozelot. Ganske meningsløse bilder med dårlig kvalitet og samme gamle rotet i bakgrunnen /quote] Hehe, takk. Har et Philips 900 vnc et eller annet. Hvorfor kvaliteten er så dårlig aner jeg ikke. Rotet i bakgrunnen er bare en diger hylle med masse ting i(ikke rot mao.). Hørte at granateplejuice skulle gi visse prestasjoner så da var det å bøtte nedpå før jeg stakk på besøk.. *akkurat komt hjem-finne seg frokost...* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå