Programvare Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Me wants! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Har den samma gætt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Vedder ei krone på at Metalheart er missunnelig på gensern min. Tipper jeg også er misunnelig! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Jeg lager saiko uttrykk når jeg spiller trommer. Og jeg har en ganske ny tatovering (6 uker-ish, på dette bildet er den helt fersk) Opeth for the win! Endret 11. desember 2007 av Intimvask Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg misunner deg ikke. *ha på seg en av tre Opeth-hoodies* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg lager saiko uttrykk når jeg spiller trommer. Og jeg har en ganske ny tatovering (6 uker-ish, på dette bildet er den helt fersk) Opeth for the win! Du ligner fortsatt på Edward Norton. Opeth <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Tok meg brorparten av natta, men endelig fikk jeg slengt opp et bilde her igjen. Har slitt med å poste / hore her og andre steder på nettet. Rent helvete. Går ca bare i WoW og X-Files nå for tiden... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Har hjemmedag i dag og i morgen. Skal forberede meg til prøvemuntlig eksamen. Jeg var jo så heldig at jeg fikk om Islam og hovedretningene innen den da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 jeg har slettet et innlegg som bryter med reglene i første post. husk at bilder som postes skal inneholde en lett gjenkjennelig utgave av den som poster. Husk også å ha en viss rotasjon på hvilke bilder som brukes. store bilder bes legges i spoilertag. reaksjoner på dette tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg fant dette bildet i går, det er fra i sommer da jeg ble så glad over å finne en gigantisk ananas.. Endret 12. desember 2007 av applemania Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 meg etter hårklipp igår kveld. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Alle vet at sjømenn er tvilsomme. Men forbanna koselige folk Endret 12. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Sjøfolk er hyggelige, men de vet å klå.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Sjøfolk er hyggelige, men de vet å klå..Ja? Er du til sjøs i x antall uker og ikke ser et kvinnfolk, og ser mange er det vanskelig å holde seg. Og tenk, jeg har ikke klådd noe enda. Endret 12. desember 2007 av Hylo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Dæven, Hylo må være den største hunken på forumet. Puberteten har sine fordeler. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 God morgen. *gjeeeeeeeeesp* Har hjemmedag i dag og. Framføring i morgen, så nå er det bare å skrive og pugge som faen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Hjemme fra den forferdelige, grusomme eksamenen i interaktive medier 1 som jeg trodde var skikkelig fæl og har hatt maks nerver for i noen uker. Viste seg å ikke være så ille likevel Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Liten stund siden jeg har postet her nå, men det har gått i eksamen, eksamen, eksamen i det siste. Kom hjem for ti min siden, og eksamen i Java gikk vel sånn C/D-ish. Men så lenge jeg står, er jeg fornøyd, føler i hvertfall at jeg har rundt 45-50% riktig, så. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Good times. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Mitt første bilde her:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå