Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være lurt det Ozelot. Ryddet selv PC-en i går jeg. ble kvitt over 80gb med bare skit. Gamle filmer, ubrukelig musikk og spill man aldri bruker.. Deilig å bli kvitt det.

 

Du ser ikke så veldig trygg ut KittyCat^^ Skremmer meg litt.hehe

 

 

Legg merke til at det står Odin på islandsk på knokene. Kjøpt gudebilde av han nå nettopp. :D

 

Edit:

Har vært ute og gått tur i skauen nå. Hadde Darkthrone - Transilvanian Hunger på iPoden mens jeg gikk i mørket og regnet. Herlig stemning.

 

Fine sangen :love:

Endret av conzeed
Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle vise forumet hvordan man ser ut når man har sliti seg halv i hjel med gavshopping, rydde rom, vaska klær, tatt opp vask også overskrder det som står på pakningen til sovepillene

 

 

 

 

Sov godt det kommer jeg til å gjøre. Tror ikke vill elefant kommer til å vekke meg inatt

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

http://i220.photobucket.com/albums/dd113/L...Photo-01062.jpg

 

Kikket meg i speilet i stad og til min store forundrelse så så han som kikket tilbake ikke fullstendig teit ut for en gangs skyld. Jeg tør nesten påstå at han så litt bra ut. Sjelden jeg sier slikt om meg selv, men det var speilet som fikk meg til å se det. Det speilet må være magisk eller noe. Vanligvis så er det nemlig en stygg og puslete nerd som står der inne og gjør narr av meg, men i dag hadde de visst ansatt en vikar

Vikaren har visst kommet seg vekk. I dag var det han idioten som sto i speilet og glante på meg

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...