Alastor Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Nei det er ikke SO: flott observert! Men allikevel feiler du momentant. Å komme her og finne på en tåpelig regel fungerer ikke. Er det noe problemer med at folk snakker her?Og hvorfor snakker folk her? Det er fordi det ikke finnes noe SO. Dere bestemte nemlig at dere ikke gadd å ha en slik tråd på grunn av, la meg kalle det, en uforståelig grunn. Ja, til SO. Folk etter meg. Skriv det gjerne i innleggene deres. Takk! Jeg har ikke funnet på en tåpelig regel - den står faktisk i 1.innlegget for denne tråden Forøvrig har vi faktisk, tro det eller ei, jobbet med en ny pratetråd internt. Nå er det på tide at dere brukere bidrar, for dere skal få ansvaret her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Har man videre synspunkter rundt hva jeg gjør og ikke gjør i denne tråden, har gjort, skal gjøre eller hva jeg nå egentlig driver med, send meg en pm . Ikke trekk tråden mer off topic. Endret 9. desember 2007 av Alastor Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) *Snap* Kjapp kommentar: i førsteposten står det: Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i SO6 - Siste ordet. Denne regelen var her da SO faktisk fantes. Nå er SO borte og ønsket om en snakketråd er større. Men jeg vil si at hovedpoenget i denne regelen er at man ikke skal poste det samme bildet. Men da setter vi strek for den diskusjonen. Svar i tråden i fredrik folkens! Endret 9. desember 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (...) gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Hvordan kan du slippe skoleverkets viktigste fag? Legg forøvrig merke til den strøkne penthousehybelen jeg bor i. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 btw noen som vet når man får vite noe om tg crew søknadene sine , eg er utolmodig , og vil på lan i gjenn som crew , tXp ga mere smak , ikke noe som og ikke sove og passe på alle andre Jeg fikk svar etter 2 dager eller noe sånt. og jeg søkte rett etter tex. YAY for me. Roskilde <3 Ergo, jeg er sikkert full på bildet. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg har forskjellige bilder, så jeg trenger ikke poste det samme bildet flere ganger. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Led Zeppelin konsert om ikkje lenge, hadde vært usansynlig kult å vært der! Håper den blir filma. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (...) gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Hvordan kan du slippe skoleverkets viktigste fag? :!: Please... Skoleverkets mest ubrukelige drittfag. Hater det så mye at jeg har fremdels holdt løftet mitt fra siste gymtime, om å aldri mer løpe (Med mindre det regner). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 :!: Please... Skoleverkets mest ubrukelige drittfag. Hater det så mye at jeg har fremdels holdt løftet mitt fra siste gymtime, om å aldri mer løpe (Med mindre det regner). Du som kunne vært den distanseløperen. Rette fysikken og greier. Nei, men seriøst, gym er skolens viktigste fag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg fikk fritak ved å la en profesjonell innen det norske helsevesenet sende et brev til skolen min om at gym (den fysiske delen) ikke var bra for meg. Har valgfri egentrening (dvs. jeg trenger ikke å gjøre den, men jeg kan), og jeg trener med hunden en gang i uken, pluss joggetur med ham hver morgen i helgene og kveld i hverdagene. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 For en innlevelse... Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Sitter og vurderer om jeg skal gå på butikken før jeg begynner med dagens eksamenslesing... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Kikket meg i speilet i stad og til min store forundrelse så så han som kikket tilbake ikke fullstendig teit ut for en gangs skyld. Jeg tør nesten påstå at han så litt bra ut. Sjelden jeg sier slikt om meg selv, men det var speilet som fikk meg til å se det. Det speilet må være magisk eller noe. Vanligvis så er det nemlig en stygg og puslete nerd som står der inne og gjør narr av meg, men i dag hadde de visst ansatt en vikar Endret 5. august 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Også gjemmer du deg bort? Neida, jeg bare lot som. For the sake of humanity: spoiler. Lagde forresten en veldig lekker og profesjonell avatar til et annet forum jeg henger på... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Og se hvem som har vært hos frisøren! Whåååh! Sathanuz Ockultizm lizm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Kikket meg i speilet i stad og til min store forundrelse så så han som kikket tilbake ikke fullstendig teit ut for en gangs skyld. Jeg tør nesten påstå at han så litt bra ut. Sjelden jeg sier slikt om meg selv, men det var speilet som fikk meg til å se det. Det speilet må være magisk eller noe. Vanligvis så er det nemlig en stygg og puslete nerd som står der inne og gjør narr av meg, men i dag hadde de visst ansatt en vikar Du ser morsk ut :o Kibs: Noen føler seg gammal Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, man må for all del ikke røre seg mer enn livsnødvendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Du ser morsk ut :oJeg gjør kanskje det, men det andre bildet fikk med noe ledninger som var litt i veien Endret 5. august 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 hmm... Kibs var søt jeg skal spise julenissen sjegg FTW Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Er det noen som vet hvor man kan skaffe seg et liv? Skulle så gjerne hatt ett Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Kan ikke skjønne hvorfor man skal ønske å ikke ha gym jeg, er da bare fint å røre på seg en halv gang i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå