Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Nei det er ikke SO: flott observert! Men allikevel feiler du momentant. Å komme her og finne på en tåpelig regel fungerer ikke. Er det noe problemer med at folk snakker her?

Og hvorfor snakker folk her? Det er fordi det ikke finnes noe SO. Dere bestemte nemlig at dere ikke gadd å ha en slik tråd på grunn av, la meg kalle det, en uforståelig grunn.

 

Ja, til SO.

 

Folk etter meg. Skriv det gjerne i innleggene deres. Takk!

Jeg har ikke funnet på en tåpelig regel - den står faktisk i 1.innlegget for denne tråden :)

 

Forøvrig har vi faktisk, tro det eller ei, jobbet med en ny pratetråd internt. Nå er det på tide at dere brukere bidrar, for dere skal få ansvaret her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408

 

Har man videre synspunkter rundt hva jeg gjør og ikke gjør i denne tråden, har gjort, skal gjøre eller hva jeg nå egentlig driver med, send meg en pm :). Ikke trekk tråden mer off topic.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Snap*

Kjapp kommentar: i førsteposten står det:

Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i SO6 - Siste ordet.

 

Denne regelen var her da SO faktisk fantes. Nå er SO borte og ønsket om en snakketråd er større. Men jeg vil si at hovedpoenget i denne regelen er at man ikke skal poste det samme bildet.

 

Men da setter vi strek for den diskusjonen. Svar i tråden i fredrik folkens!

 

 

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(...) gym(teoretisk, har ikke fysisk gym).

 

Hvordan kan du slippe skoleverkets viktigste fag?

 

Legg forøvrig merke til den strøkne penthousehybelen jeg bor i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
:!: Please... Skoleverkets mest ubrukelige drittfag. Hater det så mye at jeg har fremdels holdt løftet mitt fra siste gymtime, om å aldri mer løpe (Med mindre det regner).

 

Du som kunne vært den distanseløperen. Rette fysikken og greier.

 

Nei, men seriøst, gym er skolens viktigste fag.

Lenke til kommentar

Jeg fikk fritak ved å la en profesjonell innen det norske helsevesenet sende et brev til skolen min om at gym (den fysiske delen) ikke var bra for meg. Har valgfri egentrening (dvs. jeg trenger ikke å gjøre den, men jeg kan), og jeg trener med hunden en gang i uken, pluss joggetur med ham hver morgen i helgene og kveld i hverdagene. :wee:

Homeagain.jpg

Lenke til kommentar

 

 

Kikket meg i speilet i stad og til min store forundrelse så så han som kikket tilbake ikke fullstendig teit ut for en gangs skyld. Jeg tør nesten påstå at han så litt bra ut. Sjelden jeg sier slikt om meg selv, men det var speilet som fikk meg til å se det. Det speilet må være magisk eller noe. Vanligvis så er det nemlig en stygg og puslete nerd som står der inne og gjør narr av meg, men i dag hadde de visst ansatt en vikar

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Kikket meg i speilet i stad og til min store forundrelse så så han som kikket tilbake ikke fullstendig teit ut for en gangs skyld. Jeg tør nesten påstå at han så litt bra ut. Sjelden jeg sier slikt om meg selv, men det var speilet som fikk meg til å se det. Det speilet må være magisk eller noe. Vanligvis så er det nemlig en stygg og puslete nerd som står der inne og gjør narr av meg, men i dag hadde de visst ansatt en vikar

Du ser morsk ut :o

 

 

 

Kibs: :thumbup:

 

Noen føler seg gammal :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...