Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dere krangla eller noe? For hvis ikke syntes jeg faktisk du virker tragisk aggressiv, Metalheart.

 

Hvis denne tråden kan sees på som en samtale så ...vel, jeg hadde sagt fra om jeg hadde blitt møtt med teite ord og utrykk hver gang jeg hilste på en kar(generelt sett).

 

Det at Metalheart sier ifra er jo bare greit...eller?

 

Eplefe: du ser du som en regnbue av og til.

Pleier du å få mange rare fjes når du går på by'n for å handle eller lignende?

post-12016-1197231013_thumb.jpg

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Hvis denne tråden kan sees på som en samtale så ...vel, jeg hadde sagt fra om jeg hadde blitt møtt med teite ord og utrykk hver gang jeg hilste på en kar(generelt sett).

 

Det at Metalheart sier ifra er jo bare greit...eller?

 

Eplefe: du ser du som en regnbue av og til.

Pleier du å få mange rare fjes når du går på by'n for å handle eller lignende?

Tjah. Ikke så mange, egentlig. Hender folk snur seg på gaten eller jeg får kommentarer, men som oftest ikke noe negativt. Har fått "Gid, ungdommen når til dags" og "Det er synd i foreldrene dine" og faktisk en som gikk opp til mamma og sa at det var synd i henne. Mamma skjelte henne ut og sa at hun var stolt av meg. Men jeg får og mye positivt som at det er bra jeg har min egen stil osv.

Meeen. Jeg har ikke lilla og grønt hår lengre. Dessverre.

noname5.jpg

Lenke til kommentar

Først av alt:

post-31016-1197231897_thumb.jpg

 

Slutt med krangling og dårlig stemning. Jeg blir trist. :(

 

Så, nummer to:

Dette er recent pic posts, ikke Siste Ordet Picture Edition. Dere skal holde dere til nye bilder, og ikke bedrive gjenbruk av de samme gamle. Samtidig er ikke tråden noen generell chattetråd, der dere tilfeldigvis må legge ved et bilde. Jeg vet SO er borte, og folk gjerne skulle hatt den tilbake, og det er stor fremgang akkurat der, men inntil videre er ikke denne tråden en erstatning.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Et lite tips folkens:

 

Dette er IKKE SO :). Om noen har misforstått - slik de siste sidene ser ut til.

 

Videre prat skal omhandle sitt eget bilde, eller kommentarer rundt andres bilder, slik man faktisk gjorde det i "gode gamle dager".

 

EDIT: Og her er et bilde av meg tatt i høst langt ute i de svenske skoger, hvor jeg seriøst trengte en barberhøvel :p.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Et lite tips folkens:

 

Dette er IKKE SO :). Om noen har misforstått - slik de siste sidene ser ut til.

 

Videre prat skal omhandle sitt eget bilde, eller kommentarer rundt andres bilder, slik man faktisk gjorde det i "gode gamle dager".

Nei det er ikke SO: flott observert! Men allikevel feiler du momentant. Å komme her og finne på en tåpelig regel fungerer ikke. Er det noe problemer med at folk snakker her?

Og hvorfor snakker folk her? Det er fordi det ikke finnes noe SO. Dere bestemte nemlig at dere ikke gadd å ha en slik tråd på grunn av, la meg kalle det, en uforståelig grunn.

 

 

 

Ja, til SO.

 

Folk etter meg. Skriv det gjerne i innleggene deres. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...