Ø.B. Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 fant akkurat ut at 2 katter spiser 0,5 kg kattemat på et par minutter. I mangel på nye bilder blir det et gammelt et av meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Grønnsakssuppe ---- Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Haha, joda XD. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Kjedelig i kveld Endret 9. desember 2007 av Sirslask Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Nyeste bilde av meg, klar til fest. : ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Mitt første innlegg her. Omg! Det finnes bare én ekte julebrus. Endret 9. desember 2007 av Kibs Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Mitt første innlegg her. Omg! Det finnes bare én ekte julebrus. Wasser über alles! God Jul Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Wasser über alles! God Jul Blank veske = vann? Jeg er ikke overbevist. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Santa is here! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hahaha. Fikk endelig bildene fra bursdagsfeiringa vår for over 1 måned siden. Her er et vilkårlig bilde. Meg ser man helt til höyre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Meg som sover til Ulrich Schnauss Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Angående den lille diskusjonen rundt t-skjortene mine en side tilbake: Jeg har faktisk veldig mange t-skjorter, men målet er å gå med Iron Maiden t-skjorta hver dag fram til konserten, men noen ganger er den ikke blitt vaska av mor, så da tar jeg på meg "Something, somewhere, went terribly wrong"-t-skjorta. Og jeg har et par svarte jakke/gensere jeg går med hver dag og derfor ser det rart ut med f.eks. grønn eller brun t-skjorte under. Uansett. Har vært hos mormor siden i går tidlig, så nå har jeg omsider kommet hjem etter en lang, sovende bilreise. Er forbanna sliten, så jeg tror jeg går for et par flasker med Nora Tørst, godteri, is, sofaen og den nykjøpte Alien-boksen Gammelt bilde, tatt på bussen. Btw. Er det noen måte å se hvem som har flest innlegg i posten på en slags liste? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Btw. Er det noen måte å se hvem som har flest innlegg i posten på en slags liste? går på på "Mine innlegg" og klikker på antall innlegg i de forskjellige trådene kommer det opp en oversikt over hvem som har postet hvor mye i de gjeldene trådene. merker at jeg må få tatt endel bilder av meg selv snart... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg har planer om å bli RPP-dronning Har nok en del igjen da Endret 9. desember 2007 av Nora90 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Meg med blondt hår faktisk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det var uvant KittyCat And the t-shirt-tradtition is broken edit: Jeg ligger på 11. plass i denne tråden med 81 innlegg. One day i'll catch you Datasmurf Endret 9. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Yo chris, hva skjer? Ny t-skjorte? x) Sitter å øver til juleballet 0o Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Kan du bare drite langt i det derre "yo" og smiley-tullet? Irriterende som faen å måtte lese Yo og x) i hver jævla lille setning. Takk Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Koser meg med marsipan, melkesjokolade, muffins og cola (zero vel og merke) mens jeg ser på en stakkars tjukk gutt på tv... Er det noe galt med meg siden jeg ikke stopper å spise alt dette godteriet? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Godt humør eller? x) YO! forresten: ironi... Endret 9. desember 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå