Dr3as Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 jeg minner om reglene for tråden som sier at den som legger inn et bilde skal være lett synlig på bildet. Sliten etter en tur på byen, eller mest sliten av turen hjem. Skulle bli hentet av ei vennine, men så fucka bilen seg, så vi kjørte hjem i 2-3 gir, og den stoppa hele tiden.. heh Så deg på byen i går ilpostino, huska ikke nicket ditt før jeg kom hjem, ellers hadde jeg sagt hei. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Så deg på byen i går ilpostino, huska ikke nicket ditt før jeg kom hjem, ellers hadde jeg sagt hei. har opplevd flere ganger at folk fra forumet ser meg på nbyen. det er bare å komme bort å si hei. jeg biter ikke. iallefall ikke når jeg er på byen. t annet bilde fra bryllupet jeg var i i høst. edit: synes det er bra jobbet at Datasmurf har dobbelt så mange innlegg som nummer to på listen over antall poster i denne tråden. Endret 8. desember 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
andiss Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) hehe, her er 2 bilder av meg Et uatfor huset i usa, og et pA rommet, hadde lite a gjOre var syk:P Endret 8. desember 2007 av andiss Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nå er det virkelig lenge siden jeg har posta noe her. Dette p.g.a. at jeg ikke får til å laste opp bilder med Firefox...merkelig. Meg til höyre. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) God morgen forum. Jeg sto opp for 40 sekunder siden Ok, du virker som en koselig gutt, og jeg har ikke noe imot at du poster en del i RPP. Men du, vær så snill! Du MÅ da eie fler enn 2 t-skjorter? Endret 25. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Ok, du virker som en koselig gutt, og jeg har ikke noe imot at du poster en del i RPP. Men du, vær så snill! Du MÅ da eie fler enn 2 t-skjorter? la nå gutten være kresen i klesveien da.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Det er det som kjennetegner ham x). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) tja et standard øl og røyk bilde av meg , er jo trossalt lørdag , og søndag har man da fri på og hva bedre og gjøre da en og være fylla sjuk . snart stikke ned på byen , dama skal ha meg med på en 25år's dag , så får jeg ta kvelde som den kommer . btw noen som vet når man får vite noe om tg crew søknadene sine , eg er utolmodig , og vil på lan i gjenn som crew , tXp ga mere smak , ikke noe som og ikke sove og passe på alle andre EDIT : eg må fikse meg på håret FFS , glemt det Endret 8. desember 2007 av Mato Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Kjører en liten dobbel jeg fikset på håret , og ja jeg er ikke noe motefantast så ingen klaging på at jeg ser ræva ut på håret , det er bedre en ikke noe i vertfall . Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg er 20 i dag! Ble byen i går, og litt for mange bursdagstequilaer. Endte opp med at jeg tryna av en rullestol og ble sendt til sykehuset med en diger kul og sår i panna. Det vises ikke så godt på dette bildet, jeg har prøvd å dekke opp, men jeg ser stein hakke gal ut. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 en tidligere kompis av meg trynte i fylla og rev løs kragebenet fra brystbenet. glad jeg ikke har opplevd det enda. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) *hive innpå bilde uten mål og mening* Endret 8. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Blir med på toget... Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Da har man nettopp vært ute i skogen i en to timers tid og tatt en god del bilder og annet:) En venninne av meg som nettopp har fått nytt kamera, og ville teste det i mørket.. Skal ta bedre bilder senere da. ta med en 2-3 blitser og stativ. Blir morro. Ett av bildene dette her ja... Edit: Nå fikk du vel et fint bar overkropp-bilde datasmurf ? hehe Apropo skog og liksminke, her er bandet mitt, meg helt til venstre Lenke til kommentar
martbo Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Innlegg som bryter med "Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet." er fjernet **Bildefritatt innlegg** Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Standard slapp helg med ZTv Sverige og øl til langt ut på natten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg vil ikke sove O.o NÅ: Røyk. Straks: Grey's anatomy. Heh. -.- Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 'laxin with mah dawg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Første søndag på lenge, lenge at jeg virkelig har fri, og ikke noe arbeid jeg må gjøre som skygger over alt annet. Deilig. Endret 9. desember 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2007 Hos venninna mi i går. Jeg er hun som vinker, ikke hun med ballongpuppene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå