Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

jeg minner om reglene for tråden som sier at den som legger inn et bilde skal være lett synlig på bildet.

Sliten etter en tur på byen, eller mest sliten av turen hjem. Skulle bli hentet av ei vennine, men så fucka bilen seg, så vi kjørte hjem i 2-3 gir, og den stoppa hele tiden.. heh

 

Så deg på byen i går ilpostino, huska ikke nicket ditt før jeg kom hjem, ellers hadde jeg sagt hei.

post-5613-1197110047_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så deg på byen i går ilpostino, huska ikke nicket ditt før jeg kom hjem, ellers hadde jeg sagt hei.

 

har opplevd flere ganger at folk fra forumet ser meg på nbyen. det er bare å komme bort å si hei. jeg biter ikke. iallefall ikke når jeg er på byen.

 

t annet bilde fra bryllupet jeg var i i høst.

 

edit: synes det er bra jobbet at Datasmurf har dobbelt så mange innlegg som nummer to på listen over antall poster i denne tråden.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

tja et standard øl og røyk bilde av meg , er jo trossalt lørdag , og søndag har man da fri på og hva bedre og gjøre da en og være fylla sjuk .

 

snart stikke ned på byen , dama skal ha meg med på en 25år's dag , så får jeg ta kvelde som den kommer .

 

btw noen som vet når man får vite noe om tg crew søknadene sine , eg er utolmodig , og vil på lan i gjenn som crew , tXp ga mere smak , ikke noe som og ikke sove og passe på alle andre :p

 

EDIT : eg må fikse meg på håret FFS , glemt det :p

post-23057-1197143706_thumb.jpg

Endret av Mato
Lenke til kommentar
Da har man nettopp vært ute i skogen i en to timers tid og tatt en god del bilder og annet:)

En venninne av meg som nettopp har fått nytt kamera, og ville teste det i mørket.. Skal ta bedre bilder senere da. ta med en 2-3 blitser og stativ. Blir morro. :D

 

Ett av bildene dette her ja...

 

Edit: Nå fikk du vel et fint bar overkropp-bilde datasmurf :p? hehe

 

Apropo skog og liksminke, her er bandet mitt, meg helt til venstre ;)

 

post-40738-1197157327_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...