ilpostino Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg minner om reglene for tråden som sier at den som legger inn et bilde skal være lett synlig på bildet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette bildet er fra UKM i mars: Dette er fra tidlig i oktober, og ja, jeg skal klippe meg ganske snart (til høyre) Jeg sensurerer andres ansikter for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du så skremmende kjent ut. Hmm... Jeg har vel sikkert bare en av "de" fjesene. Eller kanskje du kjenner noen fra Nord-Trøndelag? Btw, jeg så den "Modify" filmen du har i signaturen din! Utrolig bra film. Interessant å se hvordan andre mennesker tenker.. Meg og Keith White på forumet: Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du gir meg Årvoll-vibber. Sikkert bare sett ei som ligner. Aidkake: Årvoll? Aldri hørt om :!: Skal jeg si deg noe skummelt? Jeg var på leirskole med Årvoll Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) *høre på "ingen tårer" av helge toft* en fryktelig fin låt ... Endret 6. desember 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ei jeg jobber med strikket lue til meg. Så forbanna KONGE! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Epletyv, du har bursdag èn dag før meg Mitt nye profilbilde på nettby, yeah! Takk til venninna mi for å ha overstylet det til de grader Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Nyhus viser meninger om to juleøl fra ringnes og en fra aass: Ringnes Juleøl Mening: Ringnes Julebrygg: Mening: Aass Juleøl: Mening: And thats all folks! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Rats, jeg trodde det sto Cake der. Gimme some cake! WESTCOAST! Keepin' it real and then some Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 WESTCOAST! Keepin' it real and then some I R FAGGOT Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 I R HAPPY! Denne lua er det beste som har skjedd meg. Vel, nest beste. Det beste var den originale lua fra South Pole, men den ble visst brent etter at mamma og lærerne mine på ungdomsskolen hadde konspirert mot meg og lua i noen år Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Epletyv, du har bursdag èn dag før meg YESSS! Jeg har bursdag før noen i hvert fall Endret 7. desember 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sitter nå døsig etter middagen og slapper av med en øl, sigg og Abstrakt Algebra (fly ugly fly fly, fra Bitter Root). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) http://i101.photobucket.com/albums/m51/Datasmurf/181652.jpgI R HAPPY! Denne lua er det beste som har skjedd meg. Vel, nest beste. Det beste var den originale lua fra South Pole, men den ble visst brent etter at mamma og lærerne mine på ungdomsskolen hadde konspirert mot meg og lua i noen år Sorry, men lua mi er faktisk tøffere. Mitt beste forsøk på å se normal ut. Endret 7. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) . Endret 15. desember 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Da har man nettopp vært ute i skogen i en to timers tid og tatt en god del bilder og annet:) En venninne av meg som nettopp har fått nytt kamera, og ville teste det i mørket.. Skal ta bedre bilder senere da. ta med en 2-3 blitser og stativ. Blir morro. Ett av bildene dette her ja... Edit: Nå fikk du vel et fint bar overkropp-bilde datasmurf ? hehe Endret 8. desember 2007 av conzeed Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg sitter oppe i natten og tenker over meningen med livet... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er det noe galt med en når det siste man gjør før man legger seg på en fredagskveld er å legge ut bilde på RPP? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 @conzeed: Kjøp liksminke så er alt på plass @Jesper Karsrud: Nei, hender ofte at jeg gjør det jeg og God morgen forum. Jeg sto opp for 40 sekunder siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå