hawaii2k Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg snek meg unna kveldens økt med eksamenslesing ved å se film Endret 5. desember 2007 av hawaii2k Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 jeg og niesen min som jeg var på besøk hos tidligere idag. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 [imgx]http://img.photobucket.com/albums/v148/skrappar/IMG_1600.jpg[/img] Ææææ, skomle mainnen! Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg ligger an til en sekser i nynorsk, eventuelt en sterk femmer, samme gjelder historie, en god femmer i medie- og informasjonskunnskap (hvis jeg leverer fordypningsoppgaven), en femmer i rettslære, internasjonal engelsk og gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Problemet nå blir å få levert norskoppgavene jeg har liggende og å klare å stå i matte. >< Så da må jeg bare: 1) Skrive en novelle med overskriften "Oktober" 2) Greie ut om norrøn litteratur (hah.) 3) Ta for meg avisens historie fra starten og frem til i dag. (Det er jo en pitteliten oppgave, går på en halvtime dette. ) 4) Få en ålreit karakter på mattetentamen neste uke. ...Og sånn kan jeg klare å beholde et snitt på fem eller over. Hvis ikke blir jeg faktisk alvorlig sur. (Ja, jeg er karakterbortskjemt. Som faen.) Jeg anbefaler boken "Norrøn Mytologi" av Gro Steinsland. Fantastisk skrevet og ALT er forklart veldig greit. Endret 5. desember 2007 av Petoah Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 En siste ting: Ikke klipp deg. Lover deg. Du passer MYE bedre med kort hår, selvom du hører på Heavy Metal. Ja i bakvendt land der kan alt gå an. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg anbefaler boken "Norrøn Mytologi" av Gro Steinsland. Fantastisk skrevet og ALT er forklart veldig greit. Nja, selve oppgaven er null stress, skriver den fra hodet mitt. Var mer det at alt hadde frist til i morgen. Men fikk utsatt en oppgave og tre fransktekster, og er neesten ferdig med medieoppgaven Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Det var noe rart med den setningen ja Så akkurat denne filmen. Ett ord: Suffering Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har mistet tråden i "Mine innlegg"... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Fy faen jeg er lei det rommet ditt, Chris Endret 6. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 fubar Jeg bruker for mye tid foran PCen. Jeg drømmer t.o.m. om forum, fjesbok, nettby, flash og WoW. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hurra, lenge siden jeg har tatt bilde av meg selv. Photoshop. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg anbefaler boken "Norrøn Mytologi" av Gro Steinsland. Fantastisk skrevet og ALT er forklart veldig greit. Du så skremmende kjent ut. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 I dag burde jeg lese til mattetentamen som er i morra, men isteden baker jeg muffins til danseforestillinga i kveld Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tok noen bilder i studio i går. Er jeg som bruker å være fotografen, men i går ble jeg TVUNGET! Endret 6. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Å så sint da Glint Hva slags logo er det på capsen? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) http://i12.photobucket.com/albums/a218/Glintern/DSC00688.jpg Game over, man! Nice cap, man! metalhead: Psycroptic Endret 6. desember 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå