Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ligger an til en sekser i nynorsk, eventuelt en sterk femmer, samme gjelder historie, en god femmer i medie- og informasjonskunnskap (hvis jeg leverer fordypningsoppgaven), en femmer i rettslære, internasjonal engelsk og gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Problemet nå blir å få levert norskoppgavene jeg har liggende og å klare å stå i matte. ><

 

Så da må jeg bare:

1) Skrive en novelle med overskriften "Oktober"

2) Greie ut om norrøn litteratur (hah.)

3) Ta for meg avisens historie fra starten og frem til i dag. (Det er jo en pitteliten oppgave, går på en halvtime dette. :roll: )

4) Få en ålreit karakter på mattetentamen neste uke.

...Og sånn kan jeg klare å beholde et snitt på fem eller over. Hvis ikke blir jeg faktisk alvorlig sur. (Ja, jeg er karakterbortskjemt. Som faen.)

 

 

Jeg anbefaler boken "Norrøn Mytologi" av Gro Steinsland. Fantastisk skrevet og ALT er forklart veldig greit.

post-95991-1196897676_thumb.jpg

Endret av Petoah
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler boken "Norrøn Mytologi" av Gro Steinsland. Fantastisk skrevet og ALT er forklart veldig greit.

Nja, selve oppgaven er null stress, skriver den fra hodet mitt. Var mer det at alt hadde frist til i morgen.

Men fikk utsatt en oppgave og tre fransktekster, og er neesten ferdig med medieoppgaven :wee:

 

Hawt.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...