Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Jeg ligger an til en sekser i nynorsk, eventuelt en sterk femmer, samme gjelder historie, en god femmer i medie- og informasjonskunnskap (hvis jeg leverer fordypningsoppgaven), en femmer i rettslære, internasjonal engelsk og gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Problemet nå blir å få levert norskoppgavene jeg har liggende og å klare å stå i matte. ><

 

Så da må jeg bare:

1) Skrive en novelle med overskriften "Oktober"

2) Greie ut om norrøn litteratur (hah.)

3) Ta for meg avisens historie fra starten og frem til i dag. (Det er jo en pitteliten oppgave, går på en halvtime dette. :roll: )

4) Få en ålreit karakter på mattetentamen neste uke.

...Og sånn kan jeg klare å beholde et snitt på fem eller over. Hvis ikke blir jeg faktisk alvorlig sur. (Ja, jeg er karakterbortskjemt. Som faen.)

DSC_0201.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

/me kunne trengt en kozemozeoverdoze, og da av den hyggelige sorten, ikke av den ryggmargsbrekkende sorten minstesøss gir meg :p

 

Alt ser ut til å gå bra på skolen, unntatt det at jeg sannsynligvis stryker i flash fordi jeg ikke har boka vi skal lese i til eksamen, og ikke er den å få kjøpt i noen bokhandler heller.

Og bestiller jeg på nett, får jeg den ikke før etter eksamen.

 

"Yay"

 

 

IMG_6342.jpg

 

: <

Lenke til kommentar
Jeg ligger an til en sekser i nynorsk, eventuelt en sterk femmer, samme gjelder historie, en god femmer i medie- og informasjonskunnskap (hvis jeg leverer fordypningsoppgaven), en femmer i rettslære, internasjonal engelsk og gym(teoretisk, har ikke fysisk gym). Problemet nå blir å få levert norskoppgavene jeg har liggende og å klare å stå i matte. ><

 

Så da må jeg bare:

1) Skrive en novelle med overskriften "Oktober"

2) Greie ut om norrøn litteratur (hah.)

3) Ta for meg avisens historie fra starten og frem til i dag. (Det er jo en pitteliten oppgave, går på en halvtime dette. :roll: )

4) Få en ålreit karakter på mattetentamen neste uke.

...Og sånn kan jeg klare å beholde et snitt på fem eller over. Hvis ikke blir jeg faktisk alvorlig sur. (Ja, jeg er karakterbortskjemt. Som faen.)

:/ Jeg slitter med det samme angående norsk, bortsett fra et par nivå under der du er da. Har nesten bare 5'ere og 6'ere til nå(skryte modus.) men har faen meg 3 i skriftlignorsk pga læreren min ikke liker FANTASY historier, så da ender jeg alltid opp med en 3'er for "slik hadde det aldri vært i virkeligheten Andor, voks opp gutt!". Den kommentaren fikk jeg faktisk på en stil som skulle være fantasy.

post-123090-1196867491_thumb.jpg

^

kjempe trist. ^^

Edit: Fjerna quote av bildet.

Endret av Sauegjetteren.
Lenke til kommentar

Læreren din skal da faen ikke kommentere ut i fra sin smak? Han skal ta det fra et objektivt synspunkt, det er en del av det å være lærer for faen. Knurr, sånt irriterer meg ><

Men da har jeg byttet oppgaver med en venninne, så jeg skriver nynorskdikt for henne, så tar hun en av de tre fransktekstene jeg har klart å glemme. Så da har jeg to fransktekster, et nynorskdikt, en bokmålnovelle, greie ut om norrøn litteratur, og en gigantisk medieoppgave. Wooh. Dette blir gøy. :wee:

Nytopp.jpg

Lenke til kommentar

Hvis vi får en ny SO så tenker jeg ikke dere ser mer til meg.

 

Dette er liksom chattetråden nå. Håplaust ....

 

 

 

Skal på mimre stund (i følge arket heter det ikke mimrestund) nå i forbindelse med polenturen jeg var på med klassen. Har ikke mye lyst nei, men det er gratis pizza :p

 

Løpe opp dit, spise pizza, løpe hjem :thumbup:

Lenke til kommentar
Utenfor Auschwitz II

Der kan du smile liksom? :p

 

Ida har vært skikkelig flink i dag, tenkte jeg skulle skryte litt av hu. Støvsugd stua, gangen og do.

 

Og jeg har vasket opp masse. Det suger, og jeg tar meg en fin liten pause.

Du er flinkis :wee:

Må nevne at jeg vaska i tillegg da. Innpå do og kjøkkenet. :cool:

 

Nytt hår! Kortkort.

 

 

Lenke til kommentar
Så akkurat på Running Scared. Knall film altså! Anbefales :)

 

Hva skjer med at du ser på akkurat de samme filmene som meg i det siste a? :p

 

Først ser du Superbad, som jeg også ser. Begge oss to DIGGER den.

 

Så ser begge to på Running Scared, og begge DIGGER den.

 

Og hva skjer med at du digger ostings. Det DIGGER jeg og! :p

 

En siste ting: Ikke klipp deg. Lover deg. Du passer MYE bedre med kort hår, selvom du hører på Heavy Metal.

 

Noen andre som skal melde seg på Robinson? Jeg sender søknad i kveld. Måtte sende med noen bilder i søknaden, så tok et i dag.

post-23786-1196894588_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...