Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Å nei, sånn er lov !!! Det er fint.. Men lengre enn det er tragisk Fordi? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi lol. Det er svært få som passer med det. Alle som har lagt ut før/etter bilde her har gått fra "ew" til "nam". Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Alle som har lagt ut før/etter bilde her har gått fra "ew" til "nam". Hmm... *Spare til langt hår så jeg kan klippe det kort* Har alt for mye "gamer" -utstyr, som ikke duger til noen verdens ting etter at jeg sluttet å spille. Hodetelefonene skal også være så "fryktelig gode", men duger ikke i det heletatt til musikk med litt lave frekvenser. Endret 4. desember 2007 av Steina Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Det er svært få som passer med det. Alle som har lagt ut før/etter bilde her har gått fra "ew" til "nam". Også har man sånne som meg, som har vært nam hele tiden. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi lol. Det er svært få som passer med det. Alle som har lagt ut før/etter bilde her har gått fra "ew" til "nam". Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hay gurlz. Endret 4. desember 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Også har man sånne som meg, som har vært nam hele tiden. Damn right. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke fult så heit her gitt. Endret 4. desember 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Uansett hva dere sier, så savner jeg det. =( Jeg synes jeg faktisk så bedre ut. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Apropos hårlengde. Dette var meg for ca. to og et halvt år siden Dette er meg i dag: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 her er jeg for 4 år siden cirka... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Uansett hva dere sier, så savner jeg det. =( Jeg synes jeg faktisk så bedre ut. Yez, du passa råbra med langt hår. Ein av få. --- Så var det det jævla bildet.. Me @ left. Endret 5. desember 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Meg: 9 klasse. Meg: nåtid. ^^ -Shamru- Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg får ikke lov til å klippe meg av alle jentevennene mine Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Ostesmørbrød, melk, lekser, musikk og forum Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Metalheart: Sitter du ALLTID på rommet ditt i den t-skjorta der?? Variasjon daaaaaaa... :!: Veronica: i like what you're saying kozemoze..eh..overdoze lizm Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Metalheart: Sitter du ALLTID på rommet ditt i den t-skjorta der?? Variasjon daaaaaaa... :!: For ikke å snakke om det samme uttrykket Japaaan Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Tihi Jeg liker den t-skjorta, rommet mitt og det utrykket. Har ikke så mye bilder fra ferier og sånn. Fordi jeg fikk kamera for et halvt år siden bare. Ikke er jeg ute så mye med venner og sånn heller så de blir mest bilder fra min lille hule Utenfor Auschwitz II Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 kozemoze..eh..overdoze lizm kan trenge en sånn om dagen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Yez, du passa råbra med langt hår. Ein av få. Jeg husker vi råkka med langt hår. Før vi klipte oss nesten samtidig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg liker onsdager. Sove til halv to, dusje i en halvtime, slappe av foran maskina litt og ta noen bilder til RPP før man stikker ut og er frivillig leder i ungdomsfellesskapet i kirken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå