akristina92 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Så spar, det er tøft! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Hmm, nei. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ooo, jeg begynner å få skikkelig langt hår nå! Akk. Langt hår. Jeg ble lovprist når jeg klipte mitt, det blir sikkert du og. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ooo, jeg begynner å få skikkelig langt hår nå! Akk. Langt hår. Jeg ble lovprist når jeg klipte mitt, det blir sikkert du og. Vel, noen passer med det og noen passer ikke med det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) JENTER har langt hår, gutter har ikke. Har til nå ALDRI sett en gutt som kler langt hår. Når håret kan tas bakom ørene er det et varselstegn. JEg så forresten skrekkeksempelet til Heilage når han la ut bilde avlangt hår vs nå. Du ser myyye bedre ut med kort hår, bare så det er sagt ! Etter byen, klokka er vel rundt halv fem på burgerking.. Rart det der, hvor kroppen bare får "akutt SOV!" modus Endret 4. desember 2007 av Lise04 Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Gutter skal ha bittelitt langt hår. Men ikke jentelengde (som er lengre enn til under øra) og jentefrisyre lxxzm. Det er tard. Endret 4. desember 2007 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Langt hår er fett nok det, sånn at man kan headbange såpass at man dasker folk i ansiktet Evt. ha fletter Musefletter that is... Eller bare ha lang nok pannelugg til å gjemme seg bak... *spare* Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 JENTER har langt hår, gutter har ikke. Har til nå ALDRI sett en gutt som kler langt hår. Når håret kan tas bakom ørene er det et varselstegn. Dummeste jeg har hørt hoho! GUTTER går med bukse IKKE jenter, de skal gå i SKJØRT eller KJOLE, alt annet er et varselstegn! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Gutter med langt hår er teit! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har halvlangt hår, derfor Demile elsker meg, og Lise hater meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Langt hår rules Her er jeg i min verste periode. Jeg så ut som en kjerring (krøller på gutter er :puke:) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du kler det Lovskogen. Den lengden er fin. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Du kler det Lovskogen. Den lengden er fin. Fet pus i avataren! Menn med langt hår er mer passende enn gutter med langt hår. Foretrekker kort selv. Skamklipt kunne også fungert , men det blir ikke fint. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg synes langt hår er fint på begge kjønn, jeg Endret 4. desember 2007 av applemania Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg har halvlangt hår, derfor Demile elsker meg, og Lise hater meg Synes det er perfekt lengde på hår, slik som du har det. Digger håret ditt Ang. bildet: Ta bilde i speil er lame, ja jeg vet, men var det eneste jeg hadde som jeg ikke har postet før. Endret 4. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Gruuuusomt bilde av meg... Men det var det eneste jeg hadde "langt" hår på.. ^^ Tenkte jeg måtte føye til det på tråden nå Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Da har jeg begynt på Bokanalyse 2 i oppgaven min om Ingvar Ambjørnsen. Boka er Hevnen fra Himmelen hvis noen måtte lure Håret mitt vil ikke reise sge lenger Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har halvlangt hår, derfor Demile elsker meg, og Lise hater meg Å nei, sånn er lov !!! Det er fint.. Men lengre enn det er tragisk Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Venninna og jeg ser på en reklame på tv der 1881 reklamerer med at man kan ringe julenissen. Såklart gjorde vi dette. Dette endte med at jeg ble kjempeskuffet fordi jeg fikk et 800-nummer og det eneste jeg hørte i den andre enden, var en innspilt stemme Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Agreed. Men nå må nå folk få være slik de føler det best selv. Langt eller kort hår. @ Epletyv: Jeg trodde for et sekund at det var bilde av deg og veninnen din. Skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå