Programvare Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Nei Julius <3 Hat hatt den bamsen framme hver jul siden jeg var 2! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 O, gode paracet <3 den funker alltid Paracet? Vann + tid = godt hode. Works every time Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Paracet? Vann + tid = godt hode. Works every time Paracet + Søvn = Godt hode Works every time for me Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Det sies at sex hjelper mot forkjølelse, er det sant tro? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Bare glem det Gotzone Skål! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Det sies at sex hjelper mot forkjølelse, er det sant tro? Det løste en 2-ukers vondt i nakken for min egen del... *flexe nakke* Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Så du sitter å drikker nora tørst igjen chris? Stapper i meg et par doc's jeg x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Tok faktisk rekord på 5 liter Nora Tørst i går Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Gad hva er galt med deg? uansett, skulle ikke du legge deg a? 0o Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Eksamen i mårra, wish me luck! Og for å svare på spm fra i går, JEG syns det er tragisk å sitte inne på en lørdag når jeg EGENTLIG vil på byen No offence til dere som var hjemme. Ikke derfor jeg skrev det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Mot hodepine hjelper kun brexidol. I alle fall om de klassiske tipsene med søvn, frisk luft, kulde, melk, vann, paracet etc ikke hjelper. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg tipper han sparer til fletter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Jeg har tatt dunene under nesa. Får holde for nå, orker ikke gjøre noe mer med det før rundt mars, om folka rundt meg ikke tvangsbarberer meg rundt juletider igjen da Endret 2. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg og en kompis skal ha skuespill på skolen etterpå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har ikke ord for hvor oppgitt jeg er i kveld. ^^ .. bildet har fått seg en del farge og lysjusteringer .. Jeg driver å leker meg med et nytt DV-kamera, og jeg har brukt kvelden nå på å kjøre rundt i byen og filme det jeg har kommet over. Men autofokusen er så eledig på dette kameraet at ingenting kommer i fokus hvis jeg prøver å snu meg forsiiiktig. I tillegg er bildestabilisatoren er en vits, spesielt når jeg zoomer inn på noe. Det er et Sony DCR-DVD106 det er snakk om, så greit nok, det er et billigkamera, men hvis man må ha flombelysning og stativ for å få filmet noe, så er det ikke brukbart, etter min mening. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Sitter og leser siste nytt jeg. Er det ikke urovekkende stille her i dag? Skulle nesten tro folk hadde fått seg et liv utenom forumet. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 En glad gutt gjør sin hjemmeeksamen i medievitenskap! HURRA! Se så glad jeg er. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ooo, jeg begynner å få skikkelig langt hår nå! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ooo, jeg begynner å få skikkelig langt hår nå! Æsj, at du gidder! HÆTÆ! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har lyst på langt hår igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå