Shamru Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) The Rpp Soap: Fyfaen som jeg lo da det hele byttet fra happymusikk til sint musikk da klageinnleggene mine kom, haha! Bra vi var 2 som lo da EDIT: Glemte bilde Vennina mi redigerte et bilde av meg ^^ Endret 30. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) The Rpp Soap: fikk meg en liten latter av den. kult laget. synes bilde av Julie på slutten var ganske kult.. iallefall i sammenhengen det ble brukt i. Endret 30. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Knipsa et par bilder for et par dager siden. 1 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Minner om følgende regel: Nytt bilde hver gang, altså vi trenger ikke å se samme bildet flere ganger fordi du vil ha en tråd å skravle i, dette kan vi gjøre i SO6 - Siste ordet. SO6 er til opplysning stengt. MVH KVTL Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Regelen om bilde i hvert innlegg i RPP gjelder fortsatt. Snorre Endret 30. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Tragisk å være hjemme på en lørdag, men når man har eksamen på mandag så må man vel det. Neste helg! Daaaaa skal jeg feire!! Dette bildet er fra 80-talls party! Skulderputer og "bugg" Og så et annet, "normalt Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Tragisk å være hjemme på en lørdag Det er da ikke tragisk å være hjemme på en lørdag? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jupp, skal jo skje noe på en lørdag.. Men her er det faktisk helt dødt.. Og ikke i no form til byen. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Hva er tragisk med det? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Lagde akkurat snømann med lillebror Også bilde av tarden sjøl da Er forbanna sliten og trøtt. Vond i hodet, tett i nesa og slim i halsen. Stikker og tar en dusj nå Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jamie Cullum er fantastisk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <3 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg kjeder meg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Syns ikke det er så ille å være hjemme en lørdagskveld jeg. Blir jo tross alt fyllesyk av å se meg selv på dette bildet: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Meg og en god venn på fest:) gjett hvem jeg er? Endret 1. desember 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Jeg kjeder meg Svart/hvitt bilder, prøver du å skjule den vakre hårfargen din Endret 25. juni 2008 av Demille Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Tenker det er på tide å laste opp bilde av meg Ser litt skummelt alvorlig ut på bildet, men det får bare være. Endret 1. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Denne kvelden var kos. Var på kino også =D Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Film du så? Satser på at det er American Gangster eller Jesse James? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 Svart/hvitt bilder, prøver du å skjule den vakre hårfargen din Ja, for jeg liker den ikke Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 1. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2007 sepiabrunt derimot, er kult. Første bildet mitt på RPP btw, så ikke hogg meg rett ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå