Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, da var det ikke så ille som jeg fryktet.

 

Sist gang jeg drakk meg full, så begynte å jeg å diskutere med en som jobbet på Vinmonopolet, og spurte han om hvor gammel han trodde jeg var. Greit nok, nå var jeg ganske dritings, så jeg så vel ut som en fjortiss på fylla, men han trodde seriøst at jeg var bare 16 år.

 

Jeg er 19 om .. hmm, noen uker? 14. Desember er vel ikke så lenge til?

 

Legger ved et bilde fra når jeg drev å testet ut videokameraet ista, og jeg ikke skjønte hvorfor kameraet kom i veien hele tiden når jeg drev å filmet meg selv i speilet. Morsomt og flaut å se på filmen etterpå, siden jeg brukte noen sekunder før jeg skjønte at jeg måtte snu kameraet istedet for å filme rett inn i speilet.

 

post-34143-1196371690_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha, noen har for mye fritid, altså!

 

Nå er endelig nmuf.net lansert, så jeg føler meg litt lettere, til tross for at jeg har igjen to eksamener på skolen. Men men, det skal nok ordne seg, tror ikke jeg stryker på noen av dem, og den ene skal jeg klare å stå med glans på! Nesten så jeg kjeder meg nå, når jeg ikke har noe å gjøre. Så jeg tar kvelden jeg, tror jeg, nå som jeg har begynt å høre på Lion King-soundtracket og greier.

 

 

Det bilder her ble tatt under prosjektperioden på skolen. Veldig morsomt, igrunn, jeg kan da umulig se så retard ut når jeg røyker vanligvis.

Lenke til kommentar
Brukte du lang tid?

 

Nai. Egentlig hastearbeid på dårlig programvare. Noen timer fra ide til "ferdig" arbeid. Men det er morro. Jeg holder på å sette meg litt inn i videoredigering, så hvorfor ikke bruke de fantastiske rpp'erene. Her er jo alt. Historier, dialog og litt intriger. Synd ikke alle fikk være med da. Men ideen ligger jo der. Hvem som helst kan jo lage neste "episode"(!?). Trenger ikke være lang heller. :D

 

 

 

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...