Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Legger fra meg et lite bilde. Som vanlig, litt sjenert, så prøver å gjemme meg ... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Slushdram på bowling DET ble gøy etterhvert Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Yey, da var det nytt bilde av meg her. Håper dere overlever det. Snorre uten briller denne gang da. Endret 27. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 *drite seg ut* (lover å ikke poste mer, men er litt kry av den hatten, brukte den mye da jeg jobber på briggen("hotell") i militæret) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Tok ikke sjangsen på noe bar overkropp-bilde Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Hmm, nå begynner jeg å bli litt smålei av siden jeg holder på med. Nå er jeg nå endelig er ferdig med å tweake designet, funksjoner o.l. sånn at det ser bra ut, får jeg en helt uforståelig bug Kjipe greier, men nå er det natta, og deadline i morgen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 OMG. omg. OmG. oMg. OMG? MIIHI. Jeg har fått billetter i posten i dag. OMG. Gira? Ja? ÅÅHÅ. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ooh. Billetter er bra. Billetter til hva? Selv er jeg endelig ferdig for dagen etter å ha jobbet med ei flash-side om Pink Floyd siden 13:00. Har igjen ca halvparten nå da, så da får jeg ta det i morra. Er trett som ei kråke her jeg sitter Liker tanken på at alt det jeg gav opp som for vanskelig først, gikk unna lekende lett etter hvert Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ooh. Billetter er bra. Billetter til hva? Megadeth, baby. Sentrum Scene 7. februar. Jeg burde sove. Opp og stå om fire timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Ah, hver sin smak. Jeg er mer enn fornøyd med kent på lørdag ^^ Burde også sove tror jeg. Ellers ender jeg opp med å sove til 12 igjen Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Rå skjorte Ed Hunter, Acid King er bra. Og kitty er søt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 jeg har slettet et innlegg. jeg minner om reglene om at den som poster skal være lett gjenkjennelig på bildet. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Sånn. Litt snodig, for jeg finner ingen glede av å poste her inne...men jeg bare må gjøre det av og til! (tråden var forresten havnet langt nede på under "mine innlegg") *Slenge ut reklame om helge toft* Endret 28. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Får vel slenge meg på her jeg også... Spise ute er kos! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Slik ser en ut om en må starte dagen med å vaske kattebajs/diare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Høres ut som en flott måte å starte dagen på Lenke til kommentar
Steina Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Folkens, jeg kunne tenke meg å vite hvor gammel jeg ser ut på dette bildet: <Ikke spør hvorfor jeg har hånden i været som en annen idiot.> Jeg spør ikke fordi at det er noen gjettelek, men fordi at jeg ble litt overrasket i går når jeg var på Rica Hotel igjennom jobben, og jeg fikk tilbydt brus istedet for øl og vin til maten. Var like før jeg begynte å bruke legitimasjonen som navneskilt. Krøyp til korset i dag og fikk rettet ut krøllene, i håp om å se litt eldre ut, men tviler på at det hjelper. Måtte blåse opp fargene i photoshop på begge bildene, siden mobilkameraet mitt er så skummelt dårlig. edit: Fjernet spoiler på det siste bildet. Endret 29. november 2007 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå