Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Spilte akkurat Dovregubbens Hall på piano foran ca. 40 stykker :wee: Jeg tok av helt på slutten :p

Nice. Ingen mange stykker som tillater såpass mye hamring på pianoet uten at man blir sett stygt på ;)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Spilte akkurat Dovregubbens Hall på piano foran ca. 40 stykker :wee: Jeg tok av helt på slutten :p

Du spiller piano du også ja... Piano er gøy. Hvor mange år, og begynner du å bli "pro". Eller er du fortsatt litt på begynnerstadiet? Er lenge siden jeg spilte hos lærer (klassisk). Så halvparten av det jeg kunne er jo glemt. Greier ikke å spille det jeg spilte det siste året jeg spilte klassisk f. eks. Så helt bra er det ikke å slutte, selv om det er jævlig kjedelig der og da. Etterpåklokskap kalles slikt.

 

Nå for tiden sitter jeg og komponerer litt smått for meg selv. Samt tolker jeg og spiller jeg en del spill og filmmusikk. Igjen for meg selv. Gøy er det uansett.

post-51936-1196117309_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ok, nå begynner jeg å bli drittlei av hele webprosjektet jeg har jobbet med så godt som konstant de siste 96 timene. Nå har jeg bare 23 timer igjen til deadline, og fortsatt er det en del bugs etc. som må fikses på. Og jeg sitter fast på et problem som jeg prøver å løse på den riktige måten, men jeg lurer på om jeg rett og slett bare skal gjøre det på en litt dårligere måte for å gjøre det enklere for meg selv. Ikke skjønner jeg hvorfor det ikke funker heller... Lettere frustrert :(

 

Lenke til kommentar

@Nyhus

 

Jeg bruker ikke bare den nei :p Men jeg er glad i den så jeg bruker den ofte. Det er slik det funker: Jeg tar den på meg på morningen og på kvelden (rundt 22) så legger jeg den til vask og legger meg og så vasker mamma den på kvelden så den er klar til neste dag. Så jeg vil ikke se på meg som urenslig :p

 

edit: bilde

 

 

 

Akkurat trena :p

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...