Programvare Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Spilte akkurat Dovregubbens Hall på piano foran ca. 40 stykker Jeg tok av helt på slutten Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Naice brutter I dag gikk jeg på batterier, mens vi hører på Rbk-supportersanger : Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Spilte akkurat Dovregubbens Hall på piano foran ca. 40 stykker Jeg tok av helt på slutten Nice. Ingen mange stykker som tillater såpass mye hamring på pianoet uten at man blir sett stygt på Endret 26. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Det var faktisk et lite øyeblikk hvor pianoet begynte å riste litt. Trodde nesten at det skulle velte Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Tard?..la meg tenke... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Slenger meg på. Igjen. Denne gangen med bilde Prøver meg på fjortizzbilde i speil, redigert med Paint.NET, som jeg har enorme skillz i Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Spilte akkurat Dovregubbens Hall på piano foran ca. 40 stykker Jeg tok av helt på slutten Du spiller piano du også ja... Piano er gøy. Hvor mange år, og begynner du å bli "pro". Eller er du fortsatt litt på begynnerstadiet? Er lenge siden jeg spilte hos lærer (klassisk). Så halvparten av det jeg kunne er jo glemt. Greier ikke å spille det jeg spilte det siste året jeg spilte klassisk f. eks. Så helt bra er det ikke å slutte, selv om det er jævlig kjedelig der og da. Etterpåklokskap kalles slikt. Nå for tiden sitter jeg og komponerer litt smått for meg selv. Samt tolker jeg og spiller jeg en del spill og filmmusikk. Igjen for meg selv. Gøy er det uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Et bilde jeg tok en dag... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Meg etter en fuktig tur på lokalt utested... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Ok, nå begynner jeg å bli drittlei av hele webprosjektet jeg har jobbet med så godt som konstant de siste 96 timene. Nå har jeg bare 23 timer igjen til deadline, og fortsatt er det en del bugs etc. som må fikses på. Og jeg sitter fast på et problem som jeg prøver å løse på den riktige måten, men jeg lurer på om jeg rett og slett bare skal gjøre det på en litt dårligere måte for å gjøre det enklere for meg selv. Ikke skjønner jeg hvorfor det ikke funker heller... Lettere frustrert Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) iPoden min ble ødelagt på mistenkelig vis i dag, ville bare plutselig ikke på, selv om jeg har ladet den og alt.. Deppa Endret 27. november 2007 av applemania Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 iPoden min ble ødelagt på mistenkelig vis i dag, ville bare plutselig ikke på, selv om jeg har ladet den og alt.. Deppa vet. livet er ikke det samme uten. jeg er kronisk avhengig av iPoden min så vet hvordan du har det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Isj. iPod. Oser ondskap av de. Min ligger fortsatt i originalpakken med embalasje og det hele rundt seg under noen håndduker på badet. Trying to contain the evil, man... *mekke Pink Floyd-fansite i flash* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Hei Snorre Jeg har spilt piano i 5 år hos en veldig dyktig lærer. Føler at jeg begynner å bli litt god. Ikke helt på nybegynnerstadiet lenger. Jeg har spilt mye avansert. Forøvrig holder jeg på å lære meg Tarantelle av Burgmuller. Det som er synd er at det ofte blir lite tid til øving pga. lekser og alt mulig annet tøv Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Dansing er farlig Skada leppa mi i dag, og det ser ikke fint ut Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Fyfaen, ubeskrivelig nora.. Metalheart: Bruker du kun den tskjorten der? Den er kul og alt det der, men er ikke det litt ureinslig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Mortiis er hawt. Kremt. Not so recent. (Nei, det er ikke hjemmepiercing, det var kun for morro skyld at jeg puttet nålen i et allerede eksisterende hull) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) @Nyhus Jeg bruker ikke bare den nei Men jeg er glad i den så jeg bruker den ofte. Det er slik det funker: Jeg tar den på meg på morningen og på kvelden (rundt 22) så legger jeg den til vask og legger meg og så vasker mamma den på kvelden så den er klar til neste dag. Så jeg vil ikke se på meg som urenslig edit: bilde Akkurat trena Endret 27. november 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Nyhus: Det var faktisk blod også Har farga håret mitt. Er nå rødhåret (Var ikke planlagt at det skulle bli SÅÅ rødt, men liker det litt) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 GGGGGGGGGGIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGEEEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!!! jeg ser ut som en fucktard på dette bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå