Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Unødvendig å slette et innlegg mens det blir redigert inn bildet. Ren idioti faktisk.

 

Som jeg sa, noen her(brukernavnet begynner på S og slutter på U) burde kanskje roe seg litt ned. Fint å ha bra med selvtillit og alt, men ikke overdriv nå. For mye ubegrunnet selvtillit er ikke bra.

 

Tror du sikter til meg :O Virker som du har din dose selvtillit også! I og med at alt du gjør er å hakke på folk! Finne på noe annet? :)

 

post-136112-1196014756_thumb.jpg

Endret av fredrik
Fjernet sitering av bilde
Lenke til kommentar
Unødvendig å slette et innlegg mens det blir redigert inn bildet. Ren idioti faktisk.

 

Som jeg sa, noen her(brukernavnet begynner på S og slutter på U) burde kanskje roe seg litt ned. Fint å ha bra med selvtillit og alt, men ikke overdriv nå. For mye ubegrunnet selvtillit er ikke bra.

 

Jeg får bare beklage at jeg ikke ringte deg og spurte om bilde var på vei. :)

post-31016-1196015509_thumb.jpg

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Shamru:

Ta det gjerne som et angrep, men det var ment som et hot tips. Folk her inne har en lei vane av å bli lei av "jegsynesjegersåheitogmåvisealleandredet"-forumhoring.

 

Fredrik:

Et tips til deg også. Ser du nederst på siden, der hvor alle brukernavnene står? Om det er en stripe under brukerens navn betyr det at han/hun redigerer et innlegg i tråden, eller poster et nytt innlegg. Greit at du er fersk og triggerhappy, men fint å følge med litt også.

 

post-57741-1196016368_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Shamru:

Ta det gjerne som et angrep, men det var ment som et hot tips. Folk her inne har en lei vane av å bli lei av "jegsynesjegersåheitogmåvisealleandredet"-forumhoring.

 

Fredrik:

Et tips til deg også. Ser du nederst på siden, der hvor alle brukernavnene står? Om det er en stripe under brukerens navn betyr det at han/hun redigerer et innlegg i tråden, eller poster et nytt innlegg. Greit at du er fersk og triggerhappy, men fint å følge med litt også.

 

Jeg får bare beklage. Truth be told, jeg kikket ikke engang på brukerlisten, jeg fulgte slavisk bare reglene satt for tråden, og slettet en post uten bilde. Du er jo såpass rutinert at jeg regnet med du skulle klare å få med et bilde på første forsøk.

 

Det er for så vidt en stiplet linje, en stripe står det under alle.

 

 

Triggerhappy, faktisk. :wee:

post-31016-1196016702_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Du er jo såpass rutinert at jeg regnet med du skulle klare å få med et bilde på første forsøk.

Forståelig. Rutinert nok til å vite at bildet skal med også. Men nettverket her er såpass ustabilt at posten ble postet uten at bildet ble lastet opp. Gudene vet hvordan.

 

Det er for så vidt en stiplet linje, en stripe står det under alle.

Hoho, kverulering! Godt du ikke har blitt hjernevasket 100% til moderatorhøflighet enda. Det skal du ha litt respekt for.

 

post-57741-1196017116_thumb.jpg

 

Ja, man får sikkert god selvtillit av å ha en forumvennegjeng man er på fornavn med, som skryter av deg støtt og stadig.

Har du ingen venner du eller? =(((

 

Nyhus er så sinna han! Sinnamannen!

Ja, jeg har det fælt :(

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja, gud forby sosialliv utenfor forumet med folk fra forumet. Og at forumet skal føre til noe sosial fremgang (som f.eks. å skaffe seg venner).

Det er det ingen som har sagt noe om. Det er bare litt unødvendig å spamme om disse vidunderlige sammenkomstene overalt på forumet :)

 

Til Nyhus: Nå har vel du brukt 3-4 bilder på å argumentere mot at andre brukere skal poste. Du klarer ikke helt å se deg selv oppi dette problemet ditt?

Lenke til kommentar
Til Nyhus: Nå har vel du brukt 3-4 bilder på å argumentere mot at andre brukere skal poste. Du klarer ikke helt å se deg selv oppi dette problemet ditt?

Det er "se på meg, jeg er heit"-problematikken jeg hintet til. Om jeg hadde sluppet å poste bilder i hvert innlegg, skulle jeg gjerne latt være. Men så enkelt er det ikke kjære Luffe.

 

post-57741-1196017526_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Her stopper krangelen.

 

Reglene for tråden sier klart:

 

Alle poster skal inneholde et bilde.

 

Dette betyr at fredrik hadde total hjemmel for å slette innlegget ditt, Nyhus. Og for å nevne en annen ting, dere vet godt at alle reaksjoner på moderering skal tas på PM, ikke i tråden det ble moderert i.

 

Flere brudd på dette vil føre til at tråden stenges og/eller advarsler utdeles.

 

Moderatormeldinger er unnlatt bildereglene.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...