Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Akkurat fått vite at jeg må ta med meg en bag med 24 gaver, 2 bagger klær, en kamerabag og en pc-sekk, samt dresspose, på buss til Trondhjem og tog til Steinkjer fordi mamma fant ut at nei, hu gadd ikke kjøre meg likevel, og pappa har ikke tid for han må øve seg til han skal på TV i neste uke og prate om helseting og tang >< Jævla pr-kåte faen. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jævla pr-kåte faen. Du ligner din far Kjekt med dyr i denne tråden.Sokrates sitter i bakgrunnen og vasker seg. Hun er veldig innpåsliten , men hun tør ikke å gå ut fordi hun liker ikke regner og snø, og da går det utover meg. edit: Kittycat: er det ikke krav om å bruke annet bilde ved hver posting i denne tråden?... Endret 25. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Ha ha, pr-kåt er jeg nok ikke. Jeg skyr media som pesten. Jeg har bare veldig lite annet å gjøre enn å poste her i RPP. I alle fall så lenge jeg er stuck hjemme hos familien og ikke kommer meg hjem til hybelen på Steinkjer >< Og når man er så søt som Kitty, er det nesten lov Dog, man skulle gjerne sett flere forskjellige bilder av henne ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg vurderer å kjøpe en bandana (er det det de heter?), i samme mønster som den nye toppen min. For jeg har skjørt med hodeskaller i de samme fargene(annet mønster. Veldig annet), og ikke minst sko og strømpebukser som ser litt piratete ut. xD Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Faaen og du bokstavlig talt spammer denne tråden datasmurf:P hahaha! Og Kitty, du får lov til å sende de bildene på msn dette her er tatt for ca. 1 min siden. Endret 25. november 2007 av Shamru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Høres heit ut, Eplefe ^^ Spammer? Jeg? Aldri hørt om! :O Cut me some slack, jeg har forutsett døden min i en drøm og sitter fast i ingenmannsland med tre tonn bagasje og ingen tryllestav som kan trylle bagasjen til nord-trøndelag og meg til akershus! :/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Vil dere ha noe dere ikke har sett før, eh eh? Vel, detta var på Golden beach (Thassos). Shamru : Deal.. Endret 25. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg vil ha sånn topp som Eplefe har Uhm. Oppsummering? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ca åtte år. ca 14 år 15 år, tenker jeg. 16 år 17 år. 18 år (på dagen, faktisk). For et par dager siden. Trenger farge håret, gitt. Uhu. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) *enda et gammelt bilde* Endret 25. november 2007 av fredrik HAPPY THOUGHTS! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Stakkars clvn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Må si jeg er enig med Clvn her. Dette blir for mye av det gode datasmurf. Det gjelder i mine øyne ei til, men skjønner jo at oppmerksomheten og komplimentene trekker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Syns man skal få poste som man vil jeg^^. Men Datasmurf er nok redd for at Metalheart skal ta plassen hans. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Adequate. Fliser på badet er varme å stå på, aooom om nom nom nom<3 Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Meg i midten Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Knut Erik, jeg savner deg og morgenpannekakene våres :L Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg kjeder meg. Endret 25. november 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Meg i midten Pfff.... alle vet at du er pingla til høyre.. Skrytepave Eksaaaaaaaaamen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Pleide å egentlig ikke være her så mye før, men siden SO er lagt ned så blir liksom dette chattetråden Du er ikke den eneste Nyhus. Øver til mattetententamen og forkjøla som helvete Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Haha, fuckers! Jeg er ferdig på skolen og skal senere ikveld på kino med ei *gjespe* edit: har dere lagt merke til at youtube er nede? Endret 25. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Unødvendig å slette et innlegg mens det blir redigert inn bildet. Ren idioti faktisk. Som jeg sa, noen her(brukernavnet begynner på S og slutter på U) burde kanskje roe seg litt ned. Fint å ha bra med selvtillit og alt, men ikke overdriv nå. For mye ubegrunnet selvtillit er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå