Datasmurf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Flott info, Torpern. Tmi tbh, but wth. Enda et sidelengs bilde grunnet min latskap og hodepine forårsaka av at pappa maler like utenfor rommet mitt så det stinker maling og white spirit over hele huset >< Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lol! Kan ikke huske at valpen var så liten og feit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Når man først er igang med bilder av små vofser, dette besøkte jeg hin dagen ..dere får tilte hodet, jeg gidder ikke redigere bildet. Endret 24. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg har ny topp i dag, og pulearmbånd, for de som husker dem Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Heilage goes Sinatra lizm. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lenge siden jeg har postet her. Den adopterte katten vår og meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Se der, masse folk som poster. Det liker man ^^ Jeg har kronisk hodepine som kommer hver gang jeg er inne, men orker ikke stå ute hele dagen / kvelden heller. Irriterende >< Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ser mindre frem til i morgen, en hel dag med lesing til eksamen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Huff, eksamen. Vil jeg ikke tenke på engang. Har fortsatt ikke skaffa meg boka til faget og er eksamen om et par uker eller noe >< Har nok med å prøve og forstå PHP og klare å levere oppg. i flash til rett tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Søt pus Billy Bob. Når man først er i god gang og poster bilder av seg selv og dyr har jeg et par til som jeg kan spamme med:Se spesielt på han stakkaren som henger i gitteret og vil ut og leke Endret 25. november 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Savner disse krabatene ja. Og litt TX07-love. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Søt pus Billy Bob. Utrolig kjekk pus, fin å ha nå når SO6 er borte og jeg føler meg litt ensom under mine nettpoker-sessions. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Håh, nå er jeg småsliten. Ble like sent som i går, også... Har kodet littegrann på nye nmuf.net, som foreløpig ligger på en classified location. Mye templatemekking, og mekking av iPhone-sniffing på sidene, så de blir redirectet til en annen side. Blir kos når siden blir ferdig, har utviklet seg til å bli et litt større prosjekt enn først antatt, så Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Yay! Hodepina er endelig borte. Hjalp visst med 3 g paracet og 20 mg brexidol Nå er jeg bare sint på familien min og redd for døden, lenge leve drømmer man dør i! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Søt du er når du er skeptisk ^^ Hva er du skeptisk til? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, til flasken er bra, men foretrekker drinker. Bare synd jeg bare har vodka og brus her og er forferdelig lei brusdram Er vel ikke så bra å starte søndagen med å drikke heller... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 TheChris nei? Akkurat stått opp og i hvit genser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå