Loeve Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Dere har alle noen sjarmerende panser. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Veldig pent bilde av deg -Redhead- ! Får slenge inn et torskebilde jeg og da ilpostino.. Ser du fisker en del torsk.. Tatt i lofoten. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) er jo bare pene jenter her på forumet jo bilde er forsovidt av meg som prøver og vere jente selv måttte jo teste sjørt en eller annen gang uansett Endret 21. november 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Får slenge inn et torskebilde jeg og da ilpostino.. Ser du fisker en del torsk.. siden den ser større ut enn rekorden min sprørs det om det bidet lever lenge her i tråden gitt.... :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Prøver å være skummel og greier.Jeg ser så trist ut. Jeg er happy ffs. Kjempehappy. På dette bildet hadde jeg tilogmed nettopp spist fajitas og lekt med sminken til Terese på henne, så jeg aner ikke hvorfor jeg ser så trist ut. xD Wohoo, Opeth-genser Jeg kjeder meg med lekser, som skal leveres om en halvtime, og som er garantert å gi meg aids og brokk før jeg er ferdig. Føler jeg ser ultrafresh ut på det bildet der, også... Gah. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) siden den ser større ut enn rekorden min sprørs det om det bidet lever lenge her i tråden gitt.... :!: Den rustne vekta stoppet på 18 kilo og var hele 1.53 lang. Men dessverre var den veldig slank, så hadde nok ikke spist på en god stund.. Skal prøve meg på faren hans i skreifiske nå snart.. Hva er egentlig din rekord? Lofoten ørretfiske som endte med en blodig slakt av de største ørretene som har blitt fanget der på årevis. Middag må man ha for å overleve.. Endret 21. november 2007 av conzeed Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Vær glad for at han i det hele tatt vil røre kameraet, Aids Han foretrekker å røre andre ting =D Medusaen din er så tøff, Ida Veit. Men den er fortsatt ganske hoven. Jeg kjeder meg med lekser, som skal leveres om en halvtime, og som er garantert å gi meg aids og brokk før jeg er ferdig. Aids? Endret 21. november 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Skal prøve meg på faren hans i skreifiske nå snart.. Hva er egentlig din rekord? 18 kilo er ganske respektabelt. den største jeg har dratt opp er vel 12 kilo så jeg har et stykke igjen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Den fisken var barsk ilpostino Sitter å jobber på særoppgaev om Grieg. Kjempegøy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jeg kjeder meg med lekser, som skal leveres om en halvtime, og som er garantert å gi meg aids og brokk før jeg er ferdig. Aids? Jah Fikk ikke aids eller brokk av oppgaven, men varm ble jeg! Da er det godt med en kald julebrus som har ligget i kjøleskapet siden mandag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Ja, Opeth rocker sokkene mine (Okei, så "litt" tard ut på bildet, jeg er trøtt.) Nei, jeg er ikke skallet, jeg har håret i hestehale og ikke hår på siden av huet. x) Jeg prakket på Nië verdens styggeste sko i dag. Hun digget dem, jeg ville ikke blitt sett død i dem en gang =D Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sitter å jobber på særoppgaev om Grieg. Kjempegøy Du sitter på gulvet og skriver særoppgave :!: Får ta et kjedelig bilde jeg og da... Endret 22. november 2007 av Andyax Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nærmeste jeg kommer kjærlighet... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ingenting som å leke med Sinnerboy. Nå trenger jeg bare å få ham tilbake til å ta noen bra bilder av meg i kjole ^^ TRibal89, looking good Eplefe, mindre pene sko - dakar Nie Lenke til kommentar
Skjeggvekst Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg er spesiell ! stort bilde *edit: link Endret 22. november 2007 av comprende Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Eplefeog Datasmurf: Skoene var ultra-mega-super-tøffe! De var jo det! oO Halvrecent bilde. Jeg gidder ikke lete frem noe nyere. Er fra sensommeren, en gang. xD Endret 22. november 2007 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) De var grimme, Nie. Sorry, men det var de. Men jeg tror de kan passe til deg, da. Vi har mer stygge sko hjemme, om du skulle være interessert, vi har hatt storoppryding med klær og sånn. Det er som et gratis loppemarked @ my house. Ikke videre recent, for å være ærlig. Sommeren 2005. Endret 22. november 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ÅH! En søt jente på bodymod.org tegnet meg ^^, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 aids: det ble kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå