Neppe Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Datasmurf. Det er greit at du er kjekk en kar . Men er det nødvendig med så mange bilder. Du skremmer bare bort folk, særlig de nye som ikke er forberedt på din sjarm. Jeg tar i forbehold om at jeg er trøtt. Det er grei nokk at du har mange bilder. Men du trenger ikke BRETTE DET UT FOR OSS ALLE. Vi har sett deg nå, vi trenger faktisk ikke se deg HELE tiden. Jeg ser deg mere enn jeg ser min egen mor for faan. Thænk you. Bare brainstorming her. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Datasmurf. Det er greit at du er kjekk en kar . Men er det nødvendig med så mange bilder. Du skremmer bare bort folk, særlig de nye som ikke er forberedt på din sjarm. Jeg tar i forbehold om at jeg er trøtt. Det er grei nokk at du har mange bilder. Men du trenger ikke BRETTE DET UT FOR OSS ALLE. Vi har sett deg nå, vi trenger faktisk ikke se deg HELE tiden. Jeg ser deg mere enn jeg ser min egen mor for faan. Thænk you. Bare brainstorming her. 7143801[/snapback] Hysj på seg.. Hvis smurfen vil poste bilder av seg selv, så bør han få lov til det Endret 24. oktober 2006 av EvenruD Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 we all love the smurf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Datasmurf: Du elsker virkelig deg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) ha ha. ok. et siste bilde før jeg gir meg. ja, jeg er ei picwh0re. jeg kan ikke noe for det. jeg klarer ikke la være å spamme bilder av meg selv Men må vel roe meg ned ja, så dette er det siste bildet av meg på ei stund. Kanskje jeg ikke poster igjen før jeg klipper meg :O cun: nja, bare bilder av meg selv Men jeg er glad ingen av søstrene mine henger her De har ørten ganger flere bilder enn meg og elsker å spre de til alt og alle. Puppebilder og bimbotøser ftl Endret 24. oktober 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvor befinner søstrene dine seg? OMG jeg har et crappy webcam. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hun på esso som lager gode burgere skal slutte. Faen jeg kommer til å bli tynn. Jaja 3 måneders oppsigelsestid da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I love my MacBook endelig i fungerende versjon Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 I love my MacBook, hate my cam! Jeg skulle ta bilde av t-skjorten min, men det er jo i hvert fall den folk legger merke til først på dette bildet! Advarsel: Ikke prøv å ta bilde av t-skjorter når man sitter med en MacBook i fanget! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ..airbags!..ehem, mener PHET t-skjorte! Mens Smurfen troller andre steder for en stund, kan vi kose oss i arkivet hans Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vil også ha sånn..........tskjorte. Zande Type gjennomført TRØTT! Visse folk må slutte å holde meg våken om natta Og nå er det straks gym. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Eeeey, den nye t-skjorta mi er kommet! Endret 25. oktober 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Eeeey, den nye t-skjorta mi er kommet!Arinomi, du skuffer meg:* Alle bilder skal være av deg, og dette skal fremgå veldig tydelig av bildet.* Vi trenger ikke å se bilder av annet enn deg selv, slike poster som bilder av mobilen din, moren din, o.l, vil bli slettet uten varsel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Mobilknut har strikka lue til meg! Nå fryser jeg ikke på ørene når jeg er ute å røyker (skulle tro det var noe annet enn petterøes jeg røyker på uttrykket mitt ) Blanko fryser heller ikke Mobilknut med samme lue Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har også hjemmesnekra lue Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) cun: nja, bare bilder av meg selv Men jeg er glad ingen av søstrene mine henger her De har ørten ganger flere bilder enn meg og elsker å spre de til alt og alle. Puppebilder og bimbotøser ftl 7143922[/snapback] Mailadresser kan sendes som PM til meg. Endret 25. oktober 2006 av christer-R Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dårlig cam, men det shiter vi i. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I love my MacBook, hate my cam! Jeg skulle ta bilde av t-skjorten min, men det er jo i hvert fall den folk legger merke til først på dette bildet! Advarsel: Ikke prøv å ta bilde av t-skjorter når man sitter med en MacBook i fanget! 7144967[/snapback] Little Britain. Vise fram t-skjorter i dag? Bad-hair-og-briller dag i dag. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 første bildet jeg poster av meg selv her på forumet, enda jeg har vært her såååååååå lenge Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 enda jeg har vært her såååååååå lenge 7151986[/snapback] Ja, er ikke du den første som registrerte seg, 'a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå