Catkin Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Takk. Du også Shamru =). Stilige bilder mrbjoern. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Takk. Du også Shamru =). Stilige bilder mrbjoern. kommentarer om kittys utseende og spørsmål om hvorfor Simen1 er så smart i "Snedige spørsmål"-tråden begynner å bli en gjenganger inni hodet mitt. *kikke på telefon* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Råstilig frisyre mrbjoern *vil også ha sånn hår* *stemmer i at Kitty ER søt* *leke med sinnerboy* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Datasmurf: Meg som fikset håret til mrbjoern. x) Forsåvidt meg som tok bildet og. x) Hahaha. xD Glemte et bilde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 *dra med seg sinnerboy i bil og stikke til Bergen for å få fikset masse viktige ting, deriblant frisyren sin* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Han greia mi er ikke så god på å ta bilder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Vær glad for at han i det hele tatt vil røre kameraet, Aids Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 tard? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Medusaen din er så tøff, Ida Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Type...hay...jeg har vært våken ALT for lenge... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Og jeg har alt for lite å finne på, samt et dilemma og et problem. Jeg rømmer fra virkeligheten her i RPP :O Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Den røyken så digg ut! Noen har bitt meg i kinnet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Ja, den var ganske herlig. Noe må jeg ha mens jeg venter på å få samla opp nok penger til å begynne med pipe. Har slutta å snuse så Hva har bitt deg? :O Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 imorgen får jeg besøk av min bedre halvdel. gleder meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Ja, den var ganske herlig.Noe må jeg ha mens jeg venter på å få samla opp nok penger til å begynne med pipe. Har slutta å snuse så Hva har bitt deg? :O Snus er godt ^^ Bikkja har bitt meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg vet at snus er godt, men jeg prøver å slutte med både snus og røyk. Jeg har ikke råd til det =/ Endret 21. november 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Jeg skal legge til det sykeste bildet som eksisterer av meg på facebook. Ble plutselig tagget, og der var det.. jaja.. Med hensyn til sarte sjeler legger jeg bildet i spoiler-tag Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 Damn... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 De var svære. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. november 2007 Rapporter Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg skal legge til det sykeste bildet som eksisterer av meg på facebook. Ble plutselig tagget, og der var det.. jaja..Med hensyn til sarte sjeler legger jeg bildet i spoiler-tag Bilde nummer to til "trenden" som applemania startet med push-up-bilder De var svære. du finner vel bedre ord å bruke...? Damn... kunne ikke sagt det bedre selv. Meg på grensen mellom Møre og Romsdal og Oppland. cirka 2 år gammelt bilde. Endret 21. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå