Fisk1 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjørte Go-kart i dag. Her er jeg ferdig med første runde. OMG, jenter i kjøredress! Jeg sover litt i forelesning jeg, så viktig kan det da ikke være? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjørte Go-kart i dag. Her er jeg ferdig med første runde. der var jeg for ikke så lenge siden å kjørte også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Go-cart er skumle greier :O Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Fryder seg over hvor bra Heroes s02e09 720p egentlig var... Innmari bra avsluttning!! Birger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) *bøye seg i støvet for gudinna og ofre en løvbiff med fløtesaus og fløtegratinerte poteter til (med andre ord, dagens middag og eneste måltid, men hva gjør man ikke for den personen man tilber?)* du? hvor er handa di på det bildet?... *kikke på pus* Endret 20. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det lurte jeg på og. Oo Jeg har begynt å få SATAN så langt hår, begynner å bli sliten i armene når jeg setter opp hawken. xD Lenke til kommentar
allyse Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Ikke ofte jeg lar noen ta bilder av meg foran en av bilene, men, men. (Audi S5 for de som lurte ) Endret 20. november 2007 av allyse Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Hipp hurra. Hvem kunne tro at man gikk ederu den kvelden? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Det var gøy. Men jeg mista kanskje styringa en smule =/. Da de ba oss om å roe oss ned følte jeg meg litt skyldig. Så tror nok du kjører bedre enn meg Ilpostino. Når det gjelder dressen så var den ganske comfy^^. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Kjørte Go-kart i dag. Her er jeg ferdig med første runde. Der ja. *sikle på* DAMN hawt ja Ikke ofte jeg lar noen ta bilder av meg foran en av bilene, men, men. (Audi S5 for de som lurte ) *sikle på* (men denne gangen er det bilen og ikke personen) Edit: Og for the record: KittyCat var MYE heitere i sånn drakt enn Ilpostino Endret 20. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 har bare kjørt to ganger før da.. så er ikke den beste sjåføren i gaten.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Jeg fatter det ikke, men hver gang jeg ser den avataren din ilpostino, så tenker jeg kiwi(butikken). Kittycat skal være med i den nye Need for Speed-filmen "hot chicks, fast cars"... *lage halveis-bolletryne* Endret 20. november 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 ilpostina var søt i den dressen da Artard... is my middlename Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Søte dere er =D Du burde prøve, Conzeed^^. Endret 20. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Værså værså værså snill! Kan dere ta et bilde av dere selv hvor dere poserer helt likt? Please! Da kan vi se hvor like dere egentlig er! Hvis f.eks b-real tar et bilde, også skal Conzeed ta et helt likt bilde av seg selv. Tror det er flere her som vil det! =) hehehe. Er da ikke såå like at det gjør noe vel.. Og nå har man også farget håret og skjegget mørke brunt.. ble overaskende bra og. Kittycat: deam. Få være med? go-kart ser så morro ut.. Aldri prøvd faktisk Meg og mitt nye leketøy her ute i skogen <3 Endret 20. november 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Gudene må vite hvor den var hen. På magen min går jeg ut i fra. Jeg liker å puse med mager, og siden jeg er alene store deler av dagen, går dagene med til å puse på magen minsin, mMmm... *mage* Rawr Eplefe, kan jeg puse på din mage? Eller kanskje L4r5s sin? /me vil puse på forumhunker og søtisers mager :O Hvor er Heilage for noen år siden med sleik og sneip og diverse når man trenger ham, hmm... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Du er så søt, atte. Prøver å være skummel og greier. Jeg ser så trist ut. Jeg er happy ffs. Kjempehappy. På dette bildet hadde jeg tilogmed nettopp spist fajitas og lekt med sminken til Terese på henne, så jeg aner ikke hvorfor jeg ser så trist ut. xD Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Jeg fatter det ikke, men hver gang jeg ser den avataren din ilpostino, så tenker jeg kiwi(butikken). ilpostina var søt i den dressen da kanskje jeg er han hawte kiwipersonen som lurer seg mellom reolene.. eller kanskje ikke.... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Meg på julebord, med ikke så imponerende kløft som applemania:-( *se for seg datasmurf kose på sin egen mage* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Du er søt når du prøver å være skummel. Dog, Kitty er vel og blir den søteste av alle her... Sinnerboy har noen sære meninger da han kaller alle noob, keklol og sier han har peil for han p00ner i Far Cry 1 på en gammel DELL laptop, og det er jo friggin' imba, m8 edit: Lol, glemte bildet i farten ^^ Hanne:), jeg kan mekke film og laste opp? Endret 20. november 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå