Datasmurf Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Trond Kirkvaag er død :O Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jeg og Ida skal lage pannekaker. Nom nom nom. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Erik, skal du ikke til byen i dag? Det regner jo ikke lenger Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Veldig recent bilde. Er på Kvitfjell sammen med bror og fetter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Lenge siden jeg har beæret denne tråden med min herlige tilstedeværelse, gitt. Ett stykk Adonis coming up: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvorfor henger jeg her når jeg har en prøve i naturfag som venter -__- Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Ett mindre edruelig bilde fra ett vors i Mauritius der jeg var på ferie. Er forresten der faren min kommer fra. Masse sol, bading og fest.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Er bildet redigert melisma?... Så noe rart ut. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sepia effekt Her er orginalbildet.. (med sigarett brennmerke rett ved siden av armen) Det var en liten "hilsen" jeg fikk fra han supermann-gutten som sitter i bakgrunnen :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 KittyCat: Fordi at det er et tegn på at du er skolelei... Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvor langt skjegg skal du ha biril? Syntes du bare får lengre og lengre.. Ja her ser man hva som skjedde i helga da: Ikke bra.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvor langt skjegg skal du ha biril? Syntes du bare får lengre og lengre.. Ja her ser man hva som skjedde i helga da: Ikke bra.... Til jeg en dag finner ut at det er på tide å klippe det =) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Så akkurat Superbad. Knall film! Litt blod på fingern og Queen i høytalerne Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Den må jeg også se. Denne tråden er rett og slett så morsom at jeg velger å klistre opp ansiktet mitt her enda en gang. Endret 18. november 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Hvor langt skjegg skal du ha biril? Syntes du bare får lengre og lengre.. Ja her ser man hva som skjedde i helga da: Ikke bra.... Værså værså værså snill! Kan dere ta et bilde av dere selv hvor dere poserer helt likt? Please! Da kan vi se hvor like dere egentlig er! Hvis f.eks b-real tar et bilde, også skal Conzeed ta et helt likt bilde av seg selv. Tror det er flere her som vil det! =) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Kulere t-shirt enn deg Metalheart! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Faen Jeg skal gå i den t-skjorta hver dag helt fram til etter konserten har jeg lovet meg selv. Den blir nok sliten etter hvert. Sommerferie for ca. 0,5 år siden. Fyfaen så stygg jeg var. Blir nesten kvalm av meg selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Skulle egentlig vært i seng. Men slik ble det bare ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå