Equerm Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Her er eg og Ivar Aasen Baksida ^^ Er forresten eg som er på midten på veggen der også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) Jeg hadde valgt å bli hjemme i senga,Nora. (Man liker ikke kirken). Endret 10. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) spørs om ikke det er best ja... Endret 21. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Bare så det er klart, folkens, kitty sin rumpe er min. O_o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Det er nok av KittyCat for alle. Og btw, ikke mobb bildet mitt - t-skjorten er blåst opp bak så det ser litt mongo ut ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Det er sikkert nok, men det betyr ikke at jeg deler. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Deler ikke med meg heller eplefe ? Sliten? jah! nettopp kommet hjem tra trening. Ser meg der på toppen av tonekollen i østmarka. Gikk i høy hastighet med 25 kg sekk. Nydelig utsikt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 (endret) .... Får nesten høydeskrekk av å se på det bildet der. Endret 10. november 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 meh. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Ang. rumpa til Kitty: Har dere i det hele tatt tafset på den før, eller er det ønsketenkning? Den er fin egentlig. Bra rumpe. Jeg liker å tafse på rumpa til kitty. Anbefaler dere å prøve om muligheten kommer. Nå er det mat, fyll og helvete som gjelder. Ragnhild og jeg skal raide oslo heftig relativt snart. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Nå er det mat, fyll og helvete som gjelder. Ragnhild og jeg skal raide oslo heftig relativt snart. Ragnhild fått lurt deg med te Naken? Skjedde med Martine og Ida? O.o Larakos! Synd Lara er for mørk til å synes noe særlig :------------( Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. november 2007 Rapporter Del Skrevet 10. november 2007 Hvordan har dere det i kveld? Selv har jeg det kaldt, mamma glemmet vinduet hun lot stå oppe på rommet mitt, gleder meg bare til jeg kommer meg tilbake til Rjukan i morgen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 3:36? Da tror jeg vi sier god natt Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hva gjør man ikke når man er for lat til å orke å dra fram pennen bak på DS-en? xD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Ja, det er en banan. Endret 11. november 2007 av ;P Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Bruker fingern? Just stått opp. Gratulerer med farsdagen fedre! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Hva gjør man ikke når man er for lat til å orke å dra fram pennen bak på DS-en? xD Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Ja, det er en banan. Drar fram den overklokka GameBoy Advanced'n du har? , den er mye tøffere :!: ja, jeg har akkurat stått opp *trøtt* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Tror jeg begynner å bli moden for en hårklipp. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Hvorfor skal du klippe deg da? Hadde drukket littegrann der. Endret 11. november 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg voknet opp i dag tidlig på en fremmed sofa, i et fremmed hus, hos en fyr jeg egentlig ikke kjente så godt, med hullete strømpebukser, sår på knærne, whiskey smak i kjeften, og mobilsamtaler og meldinger som eneste bevis på at gårdagen faktisk skjedde. Så jeg tenkte at da var det en god ide å ta et bilde av seg selv. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Jeg våkna opp rett ut på baderomsgulvet til en kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå