Andyax Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Åndenes makt er dødspennende! Det samme gjelder Robinson. De to seriene er de eneste jeg ser på tv faktisk. Btw: Utrolig hvor for man blir eldre når man er ferdig på skolen :S Dagene går så det suser! Snart 20!! Endret 5. november 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Utrolig hvor for man blir eldre når man er ferdig på skolen :S Dagene går så det suser! Snart 20!! U r getting old, fucker Jeg, derimot, er fortsatt 18 og ung Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Har akkurat kommet hjem fra sykehuset. Har hatt 1,5 døgn i smertehelvete og nyrestein. Litt sliten. På bilde av hånda kan man se at slangen er full av blod Posen gikk tom så alt kom feil vei. Nå skal jeg gå på smertestillende og prostata-piller i ei uke for å få pissa den ut. Endret 6. november 2007 av mushi Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 høres ut som noen har det herlig om dagen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vant en kjærlighet i samfunnfagstimen i dag fordi jeg hadde skikkelig skillz i en Kalde-krigen oppgave Digga meg ekstra at de to nerdejentene på gruppa fikk 4 poeng hver, mens jeg fikk 6 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Espen skal sove her i natt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg skal sove alene under dobbeldynen min idag... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Espen skal sove her i natt Pulings Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er det bare meg eller heter alle her espen eller ida , virker som de er mange i vertfall nooot so resent bilde , men eg ikke foran datan for en gang skyld Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg skal sove alene under dobbeldynen min idag... Jeg skal sove med Ida i natt, som alle netter, epic win(!), ta dere ei bolle alle sammen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Vi er FIRE idaer! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) Det er så morsomt, fordi det er så forskjellig stil på alle sammen som poster her. Dette har jeg lagt merke til: Metalheart sitter omtrent alltid i stolen på rommet sitt og ser ut som at han har null å gjøre (ikke vondt ment ) Datamsmurf poserer som oftest som en jente på alle bildene sine... virker det som hehe Aidskake klenger alltid med en eller annen fyr/fyrer/seng eller gjør noe fancy med bildet (mirror effekt?) Juliess tar ikke et eneste bilde uten hunden sin ilpostino er tydeligvis mye på farten, fordi han har alltid bilder fra forskjellige plasser.... Heilage ser alltid alvorlig ut med mindre han er DRUNK Bazukh liker alltid å mose fjeset sitt inn i kameraet Og de som poster kun en gang, kommer som oftest med dårlig kvalitetsbilde f.eks tatt med mobil... Ps. Mitt bilde. Jeg til høyre med min WalKam EDIT: leif Endret 6. november 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 (endret) ja det burde holde i lang baner ja greit at vi bruker nick og ikke rln her . EDIT: rundt tall på innlegg i ot-baren 4600 Endret 6. november 2007 av Mato Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det er så morsomt, fordi det er så forskjellig stil på alle sammen som poster her. Dette har jeg lagt merke til: Metalheart sitter omtrent alltid i stolen på rommet sitt og ser ut som at han har null å gjøre (ikke vondt ment ) You know it's sad but true Tok bilde nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Eh... Jente? Okay? Det var teit generalisering, men jaok. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Det var teit generalisering, men jaok. du skal ikke stikke under en barkrakk at det er et og annet bilde av deg her i tråden av deg iført en kjole. Andyax burde kanskje ha lagt til at det store flertall av bilder av deg er på badet eller i godstolen. (litt mer generalisering). dette bildet er fra februar 2006 og ikke helt recent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå