Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!

Aalton

Anbefalte innlegg

Åndenes makt er dødspennende! Det samme gjelder Robinson. De to seriene er de eneste jeg ser på tv faktisk.

Btw: Utrolig hvor for man blir eldre når man er ferdig på skolen :S Dagene går så det suser! Snart 20!!

post-23786-1194286534_thumb.jpg

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat kommet hjem fra sykehuset. Har hatt 1,5 døgn i smertehelvete og nyrestein. Litt sliten. På bilde av hånda kan man se at slangen er full av blod :wee: Posen gikk tom så alt kom feil vei. Nå skal jeg gå på smertestillende og prostata-piller i ei uke for å få pissa den ut.

post-61441-1194348532_thumb.jpg

post-61441-1194348543_thumb.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Det er så morsomt, fordi det er så forskjellig stil på alle sammen som poster her.

Dette har jeg lagt merke til:

Metalheart sitter omtrent alltid i stolen på rommet sitt og ser ut som at han har null å gjøre (ikke vondt ment ;))

Datamsmurf poserer som oftest som en jente på alle bildene sine... virker det som hehe

Aidskake klenger alltid med en eller annen fyr/fyrer/seng eller gjør noe fancy med bildet (mirror effekt?)

Juliess tar ikke et eneste bilde uten hunden sin :p

ilpostino er tydeligvis mye på farten, fordi han har alltid bilder fra forskjellige plasser....

Heilage ser alltid alvorlig ut med mindre han er DRUNK :p

Bazukh liker alltid å mose fjeset sitt inn i kameraet :p

Og de som poster kun en gang, kommer som oftest med dårlig kvalitetsbilde f.eks tatt med mobil...

Ps. Mitt bilde. Jeg til høyre med min WalKam :love:

EDIT: leif

post-23786-1194387954_thumb.jpg

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Det var teit generalisering, men jaok.

du skal ikke stikke under en barkrakk at det er et og annet bilde av deg her i tråden av deg iført en kjole. Andyax burde kanskje ha lagt til at det store flertall av bilder av deg er på badet eller i godstolen. (litt mer generalisering).

:p

dette bildet er fra februar 2006 og ikke helt recent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...