ilpostino Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 enda en post uten bilde er slettet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Dagens historie-time: Pyramidene i Egypt ble bygget av hundrevis av arbeidere som fikk lønn og masse god mat. Teorien om slavene er smakt på, tygget i, og spyttet ut for lengst. Dæven. Er du broren til B-Real eller?] Er du broren til Syler i Heroes? Endret 1. november 2007 av flodhest Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Dagens historie-time: Pyramidene i Egypt ble bygget av tusenvis av arbeidere som fikk lønn og masse god mat. Teorien om slavene er smakt på, tygget i, og spyttet ut for lengst. Endret 1. november 2007 av Skilpadde Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Jeg har fått nye harry-briller av modern Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Naijs applemania Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Dæven. Er du broren til B-Real eller? Hysj! Han vet det ikke ennå. (tror jeg) For et fint utrykk man har på dette bildet.. Endret 1. november 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 For et fint utrykk man har på dette bildet.. OMG GIRLS liksom? Ut på byen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Gidd å være latterlig heit da, pjusken! Ah, halloweenkostyme + sminke er relativt klart nå. Må bare ha nye nettingstrømper og noe hvitt pudder/foundation-greier. Hva er de røde merkene dine på armen? ## Quote av bilde fjernet av ilpostino ## Endret 1. november 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 OMG GIRLS liksom? Seff fant man noen girls i usa og niiice Om man kjeder seg nå? jah! Flyr helekopter over grand canyon ftw liZm Hva er de røde merkene dine på armen? Det er ikke noe spesielt, så er ikke noe å bry seg om:) sånnerdetbare. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hva er de røde merkene dine på armen? Det er ikke noe spesielt, så er ikke noe å bry seg om:) sånnerdetbare. QFT. Ikke mindre enn to nye piercinger i dag, begge plassert i tungen av psilocybe (kommer inn syv minutter før han skal stenge og ber ham stikke i tungen min, stakkar.), og jeg må si meg me-e-eget fornøyd. Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Endret 1. november 2007 av Lakrits Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hmm... Jeg ble så svimmel plutselig helt uten videre. Lurer på hvorfor... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 ikke så mye som Han veit i tillegg hvilken julebrus som er best Litt usikker på hva som faktisk skjedde da bildet ble tatt, men har en stygg følelse om at jeg var sår i stumpen dagen etter. I bet you liked it Sliten miff, ftw. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Kanskje du har fått benign posisjonell vertigo, Smurfen? Endret 2. november 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Fått hvaforno? *prøve igjen* Passer jeg med bleket hår? Vurderer sterkt å bleike det igjen... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nei, Smurfen. Nei. Eirik og jeg er heite. Nå skal jeg køye. Natta forumtroll. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Årets juleøl fra AASS er sykt god! (blei et par pils også ja) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Du må ikke farge det, smurfen fint som det er Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hadde ikkje tilgang på øks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå