WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Slenger meg inn: 10 år (eller noe) senere: Endret 31. oktober 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Søt du var som liten da, Julie Ja, det er synd det ikke holdt seg :!: Endret 31. oktober 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Søte dere var^^. Julebrus... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 er ikke julebrus litt tidlig? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Hvorfor drekker alle dere det drittet der? Er jo AASS som ER julebrus! BAZTA! Endret 31. oktober 2007 av Torpern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 nubs Dere har ikke peil. Julebrusen fra Dahls er den eneste. Selv om jeg ikke har drukket den på noen år - grunnet boikott av absolutt alle Ringnes-produkter siden 2003 elns. Men jeg husker enda hvor herlig den smaker. Og da flaskene kosta 4 kr + pant og jeg kjøpte og drakk 120-130 på en desember (og ja, jeg har smakt det dere ikke-trøndere kaller julebrus, smaker ikke godt i forhold (sikkert psykisk, men)) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) SE! Jeg kan også være liten og stor! Endret 31. oktober 2007 av mushi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Og samtidig vakker som vanlig, mushimushmush Endret 31. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 nubs Dere har ikke peil. Akkurat! Vann er best, ingen protest! (altså, hvorfor bruke masse penger på sukker og vann, når en kan bruke null penger på vann?.. ) Siden jeg ikke liker bilder (der jeg selv kan gjemme meg, så blir det med dette da jeg ikke hadde helt kontroll på fotografen) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jaja, har ikke noe fra jeg var liten, men det skjer mye på et halvt år = For et halvt år siden = For to uker siden (skikkelig b-real-bilde btw ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Jaja, har ikke noe fra jeg var liten, men det skjer mye på et halvt år Mye? Du er helt uforandret? Hvorfor drekker alle dere det drittet der? Er jo AASS som ER julebrus! BAZTA! For en gangs skyld er vi enige. Aass er best, så greit er det. Litt usikker på hva som faktisk skjedde da bildet ble tatt, men har en stygg følelse om at jeg var sår i stumpen dagen etter. Endret 31. oktober 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er tom for Cola. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) En alt for tøff og nyklippet kar. Satte meg bare ned i frisørstolen og sa 'gjør meg tøff og uimotståelig for jenter' Så ikke i speilet før hun var ferdig^^ Var nå en lærling jeg kjente da Dæven. Er du broren til B-Real eller? Endret 31. oktober 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Tok mesteparten av skjegget i dag gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Bustehodet^^. Da kom tskjortene jeg har ventet på ei stund: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Da kom tskjortene jeg har ventet på ei stund: den vurderte jeg også å kjøpe for en stund siden. keeeeeg. bildet tatt på hw-treffet på TGI Fridays på Aker Brygge ifjor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Herregud, jeg legger ut et bilde av meg uten sminke eller fikset hår. På dette bildet sto vi egentlig rett opp fra sengen og gikk ut. Man savner de dagene Tatt for litt siden da. Går på line i lofoten.. Litt for mange tyskere som stoppet og glodde må jeg si. Du er velkommen tilbake, vet du. Savner dere jeg og, så dere må nesten bare komme dere tilbake. Ikke akkurat recent, jeg hadde nettopp klippet undercut på den tiden. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 (endret) En helt vanlig,edru og vakker dag. Etterfulgt av en helt edru gitartrall, i et hus som tilfeldigvis var åpent. Endret 1. november 2007 av QBab Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Da kom tskjortene jeg har ventet på ei stund: Egypterne brukte ikke slaver for å bygge pyramidene da, så.. kast t-skjorten sporenstreks! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2007 Rapporter Del Skrevet 1. november 2007 Nei, for jødene var jo ikke slaver, var de vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå