Programvare Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 I full gang med engelskleksene. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det var mye julebrus, Skrollan ikke så mye som Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hamar/Lillehammer er jo den beste! Mmm. Men de har den ikke her i Nord-Trøndelag pent bilde. jeg har heller ikke helt skjønt greia med den brune julebrusen. Endret 30. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Hamar & Lillehammer brygger sin julebrus er best! Ingen tvil. Heldigvis finnes den i oslo også, slik at jeg slipper å hamstre med meg når jeg er hjemme Bildet er tatt 0400 om morgenen, ute til skogs. Småtrøtt. Endret 30. oktober 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan man tøffe seg og være emo med sånn svart sminke på og med gammel avispapir effekt på bildet? slice and dice... :!: Forresten, julebrus er godt ja, men når kommer jule øl på butikken da? har det kommet allerede? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hyyyy! Julebrus sucker. Cola FTW! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Hjemmebrygg ja. Vært ute og sanket einerbærkvister og humle nå. Blir nok morro.. Sanktet humle? Yikies, den delen kjøper vi. Har noe som vokser i hagen, men den planten er litt vel gammel, ikke er det nok heller. Einesanking er kos. Halloween er bare bortkastet tid spør du meg. Word. @ Skrollarn: Buhu, hva skjer med 'everybody hates me', attitude? Cheer up! USB tattis er potensielt win, og litt spekk er det bare drittunger som bryr seg om Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2007 Vinkveld i sommer en gang:) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Historietime er ikke veldig spennende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Historietime er ikke veldig spennende. ingenting er spennende når dine tanker er alle andre steder. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Godt poeng ilpostino. Har drikki 7 liter med nora-juice på fire dager Det er nam. Sjekk gensern btw Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Den juicen er så god at man kan dø av det. Tatt i høstferien mens conzeed drev på med slakklinen sin satt meg og Idunn og røyka og blåse såpebobler. Kjempekos. Siden den gangen har håret mitt blitt.. grønnere. xD EDIT: Herregud, jeg legger ut et bilde av meg uten sminke eller fikset hår. På dette bildet sto vi egentlig rett opp fra sengen og gikk ut. Endret 31. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Totally recent Lenke til kommentar
Mato Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 deg til venstre jeg har fylt ut en sånn i dag , så om ikke så lenge får jeg noe ny lakk på bilen Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Herregud, jeg legger ut et bilde av meg uten sminke eller fikset hår. På dette bildet sto vi egentlig rett opp fra sengen og gikk ut. Man savner de dagene Tatt for litt siden da. Går på line i lofoten.. Litt for mange tyskere som stoppet og glodde må jeg si. Endret 31. oktober 2007 av conzeed Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Godt poeng ilpostino. Har drikki 7 liter med nora-juice på fire dager Det er nam. Sjekk gensern btw Køyeseng ftw? Her er det iallfall Kirby ftw: Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Bustehodet^^. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 *kopiere KittySøtis* Hvordan kunne den søte, lille gutten vokse opp til meg? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Vi blir vel alle eldre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2007 Huff, vi blir vel det... Søt du var som liten da, Julie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå