theoriginalAidskake Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Meg med min faste maskot fra oktober til desember. Som om du har plass til flere av de bak døra di. F9z. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Meg med den beste ølen du får nord for ekvator! :O Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg må virkelig slutte å ta bilder av meg selv når jeg røyker..ffs Endret 19. oktober 2007 av b-real Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 ah, deilig med julebrus Heilage! Spratt den første i går, og kjøper et par til da jeg kommer hjem i ettermiddag. Tror de selger den noen plasser i området rundt oslo.. Så jeg slipper å hamstre med meg ;p Bildet av meg, da jeg friserte og kortet ned på svessen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Akkurat stått opp, et par meter oppi været med lift. Litt morsomt er det jo. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Julebrus skal ikke drikkes før i desember! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Julebrus er digg, men jeg har enda til gode å se den i butikkene rundt her jeg bor... Jeg er småklein etter konsert med bandet til Intimvask aka. Stian på Skuret i går, men det er verdt det! Dritbra konsert, og litt morsomt var det at de dro mer publikum enn bandet som spilte etter dem, som var det bandet som egentlig skulle spille Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Satan så sliten jeg er. Gjendekjeks og kaffe er det eneste jeg har konsumert siden i går ettermiddag. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) *vente tålmodig på at Ida skal poste mange nok bilder av seg selv til å bli dronning av RPP*^^ Prinsesse Heilage er ikke bra nok for deg, altså? Jeg er småklein etter konsert med bandet til Intimvask aka. Stian på Skuret i går, men det er verdt det! Dritbra konsert, og litt morsomt var det at de dro mer publikum enn bandet som spilte etter dem, som var det bandet som egentlig skulle spille Stian ringte og ville mase meg med ned, men jeg orka bare ikke. Men du ditcha meg på utsikten, så. =P Forresten, Intimvask har bursdag idag alle sammen! Grætz, sukkerklumpen. <3 Jeg ble torturert av Tomat og Pants i teltet vårt under Roskilde. Endret 19. oktober 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er tortur dere ungdommer kaller det nå til dags, altså? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 enda litt mere av meg i skogen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Prinsesse Heilage er ikke bra nok for deg, altså? Eyh, kjeft'a Yoshi. Heilage - Heit i uniform. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nyklipt og jævlig. Hva tycks? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Nyklipt og jævlig. Hva tycks? Fin finger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Halloweenkostymet mitt kom i går. Det kunne rett og slett ikke prøves uten å leke litt med sminke. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg måtte også teste litt^^. Lukta ikke spesielt godt... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 /me kjører biril-stil og tar røykebilde i god kvalitet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2007 legger in et lite ferie bilde er noe solbrent der og ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå