j-- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Noen prøv å gjett hva jeg gjør om dagene da.. Skal få 5kr! Lover! 9621950[/snapback] Du blir voldtatt av Pedo-Bear? :-----D ------ Hvor gammel ser jeg ut på dette bildet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvor gammel ser jeg ut på dette bildet?9625012[/snapback] 12 år...ikke no mer.. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg gikk dessverre glipp av digilab i 2006, men her er et bilde fra 2007 (meg med ryggen til kameraet) hvor jeg setter opp "konsollparken" til manges store glede 9624955[/snapback] Jada. 2007 var også gøy. Jeg ser du er i godt selskap med mister AP. Kul type det også. Det eneste jeg likte dårlig var når det ble lockdown og 300 innvandrere ville drepe alle. Okey, kanskje det var 30. På tur i fjellet. Yayaya. Svett og greier! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg fant et utrolig koselig bilde her på datamaskinen min som jeg rett og slett så meg nødt til å laste opp her.Det er riktignok halvannet år siden, men men. Location er DigiLAB 2006 i Porsgrunn, og jeg er trøtt. Legg merke til WoW på skjermen (ahhh gamledager på WoW eide) og alle de tomme bawlsflaskene. Teh manz. Si at at det er fint, noen da! 9622217[/snapback] Husker du bildet under, Fredrik!? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Husker du bildet under, Fredrik!? 9627132[/snapback] Kommer antakelig aldri til å glemme det. Fantastisk morsomt! Hahaha. Nå fikk jeg forresten lyst til å bade igjen, når jeg så bildet ditt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Lite kunder på jobb, anti-emo-vinkel EDIT: Oi, det ble veldig lite og dårlig, men men. Endret 3. oktober 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Meg og Bazukh på Jimmy's i Porsgrunn. Var nødt til å slukke tørsten med en halvliter mens vi ventet på at togbussen hennes skulle gå Endret 5. august 2019 av L4r5 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kjeder meg fremdeles i Tsjekkia. Skulle ønske jeg var her med venner og ikke familien. Da hadde det vært andre boller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm. Jeg var i Tsjekkia med pappa i fjor høst, typ bursdagsgave. Skal hilse og si at det var ganske moro. Fyll og halvnakne kvinnfolk (og dverger ) om kvelden og fototurer og museum på dagtid. Helt herlig =D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Må få lov til å komplimentere din fine hårfrisyre Nora. It be crazy hairday now? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 It be crazy hairday now?9629330[/snapback] Oki. I'll try Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg er paa polarparty nu . Noen andre som er eller? Er paa rad 7, se etter det store anlegget. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Første gang e har klart å skjele med øynene.. *stolt* Mod: Lagt til et JPG-bilde og ikke bmp Endret 3. oktober 2007 av b-real Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har fått meg skjerf Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er litt sur fordi mamma ikke lot meg ha stereoanlegg på rommet Legg merke til t-skjorta Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er litt sur fordi mamma ikke lot meg ha stereoanlegg på rommet 9630919[/snapback] Dude, hvor gammel er du egentlig? Ikke lov til å ha stereoanlegg på rommet? Jeg FIKK stereoanlegg til å ha på rommet da jeg var 10 eller noe slikt, for å slippe å plage mor og far med musikken min i stuen. Du må bare si at hvis du ikke får ha anlegg på rommet, skal du ha rett til å bruke anlegget dere har hjemme, og kunne spille så høyt at du hører det inn på rommet. Da blir det nok andre boller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå