Ø.B. Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skal du på Zeppelinkonserten ell Smurf? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Zeppelin-konsert? :O Hvem, hva, hvor, hva, hæ? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Carl. Du ser utrolig ut som en Kristoffer.... Denne filmen her ser dårlig ut eller hva?! Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har hørt at det er Zeppelin-reunion konsert i England i november elns ja.. Hadde vært awesome, men it's a dream.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg skal på den konserten, om jeg så må drepe noen. Endret 1. oktober 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg føler det på samme måte, Steffy. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Do you know the feeling when you just really need a bang. 9614473[/snapback] NEi, Hva fAN MENER U? Og stefffff: Led Zep er så overrated at jeg blir kvalm Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kos er den som har nokon i mørket. 9597676[/snapback] Og det har jeg hver kveld. Utrolig koselig. Det eneste som muligens er enda mer kos, må være å våkne til at Ida græbber tak i meg og bruker meg som kosebamse mens hu mumler et eller annet i halvsøvne. Jeg har det egentlig skikkelig bra nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Å jeg kan ikke skjønne hvorfor denne merkelige fyren ved navn Sjur prøvde å trekke seg unna meg 9613892[/snapback] Kanskje han ikke liker deg? Fra HW-fotball v2.0. KC tok bildet. Endret 2. oktober 2007 av ;P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ;P Det kan det umulig være, Marius er småsøt serru, men som sagt. Første gang og alt mulig. Skremmende for en liten smølf. :< Nyhus, lucky b-tard OMG, I'm running out of pictures! :O Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 I like me ear rings. Eller, de er ikke mine. Jeg lånte de lol. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Var på høstleir med menigheten i helgen, på en forholdsvis fin hytte i Hemsedal. Her ligger jeg og prater med en av mine beste venninner, som ikke kom med på bildet Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Some0ne has a big, new genser edit: Deilig med pels inni Endret 2. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) På tide at jeg hopper inn i tråden her igjen. Noen prøv å gjett hva jeg gjør om dagene da.. Skal få 5kr! Lover! (edit, ja, beretn er feil, i know. Trenger ikke peke det ut mer. Zandro har dekket den biten. jadda jadda ) Endret 2. oktober 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fant et utrolig koselig bilde her på datamaskinen min som jeg rett og slett så meg nødt til å laste opp her. Det er riktignok halvannet år siden, men men. Location er DigiLAB 2006 i Porsgrunn, og jeg er trøtt. Legg merke til WoW på skjermen (ahhh gamledager på WoW eide) og alle de tomme bawlsflaskene. Teh manz. Si at at det er fint, noen da! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Helt til høyre Endret 3. oktober 2007 av applemania Lenke til kommentar
samebob Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Du så lite stein ut da fredrikg-ohoi meg på fylla^^ Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Location er DigiLAB 2006 i Porsgrunn, og jeg er trøtt. Si at at det er fint, noen da! 9622217[/snapback] At det er fint noen da! Jeg gikk dessverre glipp av digilab i 2006, men her er et bilde fra 2007 (meg med ryggen til kameraet) hvor jeg setter opp "konsollparken" til manges store glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå