Gå til innhold

The Recent Pic Post v2.0 (Ingen poster uten bilde) - LES REGLENE!


Aalton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man klipt seg... Og tatt finishen med høvel ;)

 

De lærde strides om hvor pent det ser ut, men når jeg har et så godt utgangspunkt (yeah right), så kan det vel ikke gå galt...

 

edit: mottoet mitt er selvfølgelig dagsaktuelt som aldri før: "Some people play hard to get... I play hard to want"

 

post-30672-1190842540_thumb.jpg post-30672-1190842774_thumb.jpg

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar

DSC00689.jpg

 

Merkelige ting en ser når man står ute å røyker. En får med seg hva naboene gjør og i det hele tatt...en får på en måte en liten pust i bakken..et tidspunkt for oss nordlendinger som gjør at en på en måte våkner litt opp, slik den første høstkvelden når det blåser skikkelig slik at buskene rister ordentlig godt å bare dasker oss late mennesker som ikke legger merke til at tiden går så vanvittig fort og bare dasker oss med blader å annet den rusker med seg i vinden.

Slik at late jævler som meg som ikke eier tidsbegreper om tid i det siste og hvor den har fløyet eller i det hele tatt..kan få med seg at det er snart vinter.

Når snøen har lagt seg på fjellene og du bare vet at det kommer et sponhelvette av sny og annet fint vær..så vet du at du må begynne å kle på deg. Å mens du sitter å har disse advarslene rundt deg og edderkopper som dør..som oftest er din venn når du er ute å røyker i et stille hjørne ute å fryser om kveldene å du kjenner det ikke lengre går an å stå ute i tskjorte å røyke for da fryser du ballan av deg.

 

 

Men her om dagen så kom det en snegle som jeg måtte ta bilde av. I ren flaks..og nei bildet er ikke redigert..så fikk denne sneglen dette ansiktsutrykket, nesten tilnærmet et spøkelsesansikt i mønstret på sneglen. Det var bare litt sånn flaks.

 

Men her om dagen så kom det en snegle som jeg måtte ta bilde av. I ren flaks, og nei bildet er ikke redigert, så fikk denne sneglen dette ansiktsutrykket, nesten tilnermet et spøkelsesansikt i mønstret på sneglen. Det var bare litt sånn flaks :p

 

DSC006933.jpg

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...