ilpostino Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 oops I did it again Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 You drive me crazy Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Gimmie more ! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 a hug 4 you Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Koselig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 ... 9580370[/snapback] Bilde ekke nok :| Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 ...sa Hallik-Nyhus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 He needs to go for a test drive. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 oooh, Hanne i mørket. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Da har man klipt seg... Og tatt finishen med høvel De lærde strides om hvor pent det ser ut, men når jeg har et så godt utgangspunkt (yeah right), så kan det vel ikke gå galt... edit: mottoet mitt er selvfølgelig dagsaktuelt som aldri før: "Some people play hard to get... I play hard to want" Endret 26. september 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) oooh, Hanne i mørket. 9584157[/snapback] I see boobs. I hide in the hood. Edit: Melfacion: I think u haef cuttededed ur self with the razor blade in ur fore head. Endret 26. september 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) jeg som prøver å smile og se koselig ut på ett bilde.. dårlig fokus på det da Endret 26. september 2007 av Melisma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Merkelige ting en ser når man står ute å røyker. En får med seg hva naboene gjør og i det hele tatt...en får på en måte en liten pust i bakken..et tidspunkt for oss nordlendinger som gjør at en på en måte våkner litt opp, slik den første høstkvelden når det blåser skikkelig slik at buskene rister ordentlig godt å bare dasker oss late mennesker som ikke legger merke til at tiden går så vanvittig fort og bare dasker oss med blader å annet den rusker med seg i vinden. Slik at late jævler som meg som ikke eier tidsbegreper om tid i det siste og hvor den har fløyet eller i det hele tatt..kan få med seg at det er snart vinter. Når snøen har lagt seg på fjellene og du bare vet at det kommer et sponhelvette av sny og annet fint vær..så vet du at du må begynne å kle på deg. Å mens du sitter å har disse advarslene rundt deg og edderkopper som dør..som oftest er din venn når du er ute å røyker i et stille hjørne ute å fryser om kveldene å du kjenner det ikke lengre går an å stå ute i tskjorte å røyke for da fryser du ballan av deg. Men her om dagen så kom det en snegle som jeg måtte ta bilde av. I ren flaks..og nei bildet er ikke redigert..så fikk denne sneglen dette ansiktsutrykket, nesten tilnærmet et spøkelsesansikt i mønstret på sneglen. Det var bare litt sånn flaks. Men her om dagen så kom det en snegle som jeg måtte ta bilde av. I ren flaks, og nei bildet er ikke redigert, så fikk denne sneglen dette ansiktsutrykket, nesten tilnermet et spøkelsesansikt i mønstret på sneglen. Det var bare litt sånn flaks Endret 27. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Shit. ------------ Det skal ikke være lett å ta bilde. Det beste av rundt 20 bilder. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Et nytt QBab bilde Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Unni plukket blomsten min, også plukket jeg blomsten hennes, men jeg mistet den. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Looool, nice hår eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Eplefe: Mistet? MISTET?! Du kastet den fra deg gjorde du. *gråte* Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Det skal ikke være lett å ta bilde. Det beste av rundt 20 bilder. Oj. Håper ikke han er utdanna fotograf Sene kvelder forran macen påviker øya. Begynner å bli mørk der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå