theoriginalAidskake Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Gamle bilder er finttrist. Jeg hadde den beste kjæresten. Endret 5. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jeg er skummel og har en sånn fotsid kappe med fløyel rundt og hvitt pudder i ansiktet.Mobilbilde tatt før photoshoot. http://i79.photobucket.com/albums/j148/eplefe/vampiros.jpg 9429693[/snapback] Jeg vil se bildene fra photoshooten @Datasmurf: Hvor kjøpte du den t-skjorta med God is Busy. Can i help you? Den var jævlig tøff 9429888[/snapback] Kjøpte den på iSolid, sammen med ei skjorte med "Good bush | Bad Bush" på ^^ edit: Nei, jeg kan ikke se glad ut på bilder. Det ser bare rart og skummelt ut. Endret 6. september 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Uten internet på fridagen min så jeg installerte likså greit F.E.A.R. og pløyde igjennom det. Zeeh koz. Eneste problemet er at jeg ikke vet nårtid jeg skal på jobb i morra og jeg har heller ikke tlf til å ringe jobb for å høre nårtid jeg skal begynne på jobb for chess har stengt telefonen så...yeah. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Juhu, gjesterommet er blitt pc-rom med bl.a dualscreen. Litt annerledes enn å sitte i stuen, men en blir vel vant til det. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har bilde i svart / hvitt med ramme òg! b-real, Urnes ftw? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Urnes? WTf prater du om nå? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nytt webcam lol. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jadda... nei, så.. sånn går no dagan. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har klipt meg. Syns sikkert ikke så godt men. Var deilig å bli kvitt litt av det lange håret. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har klipt meg. Syns sikkert ikke så godt men. Var deilig å bli kvitt litt av det lange håret.9441164[/snapback] Pff..langt hår er da kos. Se jeg har også klippet meg: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) *juble* fredag i morgen, skal ta meg en skikkelig middagshvil etter jobb i morgen. :!: Endret 6. september 2007 av geedoo Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Nytt webcam lol. Nice! Fint bilde =) Jeg stemmer for at du bruker det som avatar. Bildet mitt er fortsatt tatt fra videokameraet jeg vil kjøpe =) Meg og blomstene hehe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tja, kanskje det. har lagt innen bestilling, får se hva det blir til:-P^^ Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 jaja, nytt bilde av meg da... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har klipt meg. Syns sikkert ikke så godt men. Var deilig å bli kvitt litt av det lange håret. Det ble fint : D Synes ikke det var deilig å kvitt det lange håret. Uvant : o Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 det var digg med en klipp etter den epoken Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Kort = praktisk. Endret 7. september 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå