Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jess da... Begynner å bli litt vel trett og så sulten at tarmene mine gnager på magesekken Skal opp til 10:00 og rydde etter minstesøss' 13årsdag og gjøre klart til feiringa av min 20årsdag. Yay Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Du begynner se litt sløv ut, ja ^^, Jeg óg, btw. Noe som burde tilsi at jeg legger meg om et par timer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 he he... ja, om jeg bare klarer å dra meg bort fra kontorstolen og søt jente på msn'en min, og over i senga uten å begynne å fikle med laptopen, skal jeg nok klare å sovne Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) he he... ja, om jeg bare klarer å dra meg bort fra kontorstolen og søt jente på msn'en min, og over i senga uten å begynne å fikle med laptopen, skal jeg nok klare å sovne 7116751[/snapback] Det er noen som har det. Alle mine søte jenter har lagt seg de Endret 21. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Makan Denne søte jenta har en klar regel om å ikke legge seg før 06:00 og ikke sove lenger enn 10:00. Hvor hun får overskuddet til å sitte oppe hver natt og samtidig daffe rundt ute på dagtid med kamera og leke og sånt, er uforståelig! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Det er jo noen som er heldige og har sånne folk på msn --- Jeg er trøtt, og skal ta toget til Oslo om litt over 1 time for å jobbe frem til 21.00 i kveld Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Auch! Misunner deg ikke >.< Øhm, grimaser (neida, det er sånn jeg ser ut til vanlig. Lover ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 ha ha, ja. jeg gjør meg alltid til på alle de andre bildene, sånn er jeg egentlig: Nei. Nok er nok. *sette på nattamusikk* Dreamland, here I come!! Natta diskusjon.no og OT-bar-folk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Åååw, nå virker det som om alle natteranglerne legger seg, jooo Kanskje jeg ska kapitulere jeg óg? Jaja. Du får sova godt, Datasmurf (: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 bazukh: Nehei, jeg legger meg ikke! ferdig i dusjen =) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men du ska jo ta teite toget te Oslo, så du blir jo borte uansett :o Jeg har forresten fått lasta ned Thornography, og hørt på The Byronic Man i snart en time i strekk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Men du ska jo ta teite toget te Oslo, så du blir jo borte uansett :o Jeg har forresten fått lasta ned Thornography, og hørt på The Byronic Man i snart en time i strekk 7116803[/snapback] The Byronic Man er herlig, serlig "You cant see my world is faling, world is falling doooown". Den har på repeat i over en time nå Bilde fra i vinter! Så ikke helt recent, men kameraet er pakket ned i sekken nå, sååå... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Mm, CoF Ikke heeelt recent detta heller, jeg orker ikke koble te webcam igjen xD Du får kose deg på jobb! (: Endret 21. oktober 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 *våkne og småkjefte på foreldre og småsøsken* 5 timer er faen ikke nok søvn :| Våken? Neh... Ikke sett. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, før noen som helst kommer med "Omg, EMO!" komentarer, vil jeg påpeke at jeg var sminket slik fordi jeg skulle danse i en musikal (Chicago). Jeg går IKKE slik til vanlig, men synes bildet ble litt tøfft. Takk for meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Ok, før noen som helst kommer med "Omg, EMO!" komentarer, vil jeg påpeke at jeg var sminket slik fordi jeg skulle danse i en musikal (Chicago). Jeg går IKKE slik til vanlig, men synes bildet ble litt tøfft. Takk for meg. 7118640[/snapback] Omg, SØT! Her går det i halvgamle bilder ^^ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Muahaha *ut og rane gamle damer* *Not* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Muahaha *ut og rane gamle damer* *Not* 7119425[/snapback] slå ned minstepensjonister for penger er et greit tidsfordriv det. men da er det bedre å gå etter drittungene som ler av deg for å gå kledd sånn... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Shemag er svaret på livets store problemer! 150kr på armyshop Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hva er "Shemag" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå