Catkin Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner meg ikke på golfprat O.O Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Det var svær rough da vet. jeg har forresten en høne å plukke med deg. Skjønner meg ikke på golfprat O.O hver sin lyst. jeg har spilt i nesten 20 år så spørs om jeg gir meg med det første. når jeg våkner dagen etter å ha vært på byen har jeg som regel flere bilder av meg og diverse damer jeg har snakket med kvelden i forveien... Endret 1. september 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Haha, nå står jeg påkoblet på et random nett i gata mi Mac I steal internets. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Var på HW-fotball i dag Her var vi på Oslo S for å ta farvel med Halvor(mrbjoern) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Innlegg i denne posten SKAL inneholde bilder. Poster som ikke inneholder bilder blir slettet uten forvarsel. Les reglene gutter og jenter Endret 1. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Haha, nå står jeg påkoblet på et random nett i gata mi Mac I steal internets. 9406237[/snapback] Hva har mac med saken å gjøre? Mac suger. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Her kommer mitt første bidrag i RPP Meg og min nydelige gitar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Det tar på å drepe. Derfor sørger jeg alltid for å dusje meg ren og pen når jeg er tilsmurt av blod. For husk barn, blod går ikke vekk bare man tørker det bort med et hånkle! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 eww^^ foil: Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Farga og klipt håret, hva synes dere? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Håper virkelig at du ikke brukte motorsag... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Farga og klipt håret, hva synes dere? Dere burde få rydda litt i det jakke- og skorotet i bakgrunnen. Jeg foreslår et sånt skap man har i gangene, ser mye bedre ut. Tok du bildet i speilet? Ja, du ble fin på håret. Endret 3. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Dere burde få rydda litt i det jakke og sko -rote i bakgrunnen. Jeg foreslår et sånt skap man har i gangene, ser mye bedre ut.Tok du bildet i speilet? Ja, du ble fin på håret. Hvorfor er du saa kul? Hvordan gjoer du det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg vet ikke, det faller meg så naturlig inn, merkelig det ass. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg vet ikke, det faller meg så naturlig inn, merkelig det ass. 9412758[/snapback] Sant, gener eller? Det er liksom litt overnaturlig. Kulness'en din. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Sup Martin? Har et bilde av deg fra gårsdagen du ikke burde se Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Da må det jo legges ut her Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. september 2007 Rapporter Del Skrevet 2. september 2007 Fra tema festen igår.......gjett hva slags tema:P Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 I real "myspace"-stil. Får trøste meg med at det er det første og forhåpentligvis siste. Bildet er tatt før jobbintervju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå