WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Leirskole var tøft Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Awmawgawd, Dell er qlt! Boble lxzxm. Endret 31. august 2007 av Demille Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 Shrug. Vi trengte vel enda en ting å krangle om. Mac <3 Livet er herlig. Kan kan få beibiez, skal feire bursdagen min idag (30 stykker i den lille leiligheten her. intressant) og jeg har macbook. OG! Jeg har tidenes bukser. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 OG! Jeg har tidenes bukser. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9398921[/snapback] Den jeg rubba sjokolade på? =D Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 har tittet støtt og stadig innom denne tråden. nå lanserer jeg et bilde som jeg tok på jobben tidligere idag. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 31. august 2007 Rapporter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) alrait:) Endret 31. august 2007 av samebob Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Boka mi. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Min bok: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Me And The Preacher! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Me has book tu. Skal jeg fortelle noe? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Jeg har fått notene mine Endret 1. september 2007 av Joney Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Bøker er slitsomt. Meg nederst Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Min bok: Nå er det dusj etter HW-fotball, som ble litt amputert fordi jeg ikke fikk rævva mi til sletta før rundt to, og det begynte å regne. Men gøy var det likevel! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg feiret bursdagen min i går, og er det noe jeg lærte, så er det at man ikke må si ja til at man ønsker seg strap-on til Eirik. Han tok det bokstavelig. Se så fin plakat jeg fikk. Beste vennene i verden! @ YES-per. Bra du hadde det gøy, jeg moret meg også =D Selvom vi tapte igjen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jeg feiret bursdagen min i går, og er det noe jeg lærte, så er det at man ikke må si ja til at man ønsker seg strap-on til Eirik. Han tok det bokstavelig. nå vet jeg iallefall hvem jeg skal invitere hjem hvis det skulle falle meg inn å tenne på noen med strapon. Min bok har lest den boken selv.. eller den forrige utgaven av den. her er jeg på golfbanen. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 ^ det var jo ikke lite tjukk fairway da :S Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 det var jo ikke lite tjukk fairway da :S på det bildet står jeg på roughen mellom hull 3 og 4 på Larvik Golfklubb. fairwayene pleier å være skikkelig smale og vannskelige - særlig hvis du ikke har så god hcp. dette bildt er tatt i en barnehage hvor en kompis jobber. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 på det bildet står jeg på roughen mellom hull 3 og 4 på Larvik Golfklubb. fairwayene pleier å være skikkelig smale og vannskelige - særlig hvis du ikke har så god hcp. Det var svær rough da Foretrekker Losby jeg heller Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Liker ikke vann på golfbaner. Det tiltrekker ballen min visstnok har jeg lært. Spilte golf før, fikk handicapet ned til 20 noe.. så mistet jeg interessen plutselig. Gammelt bilde. Tatt for et par år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå