Lakus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Nais T-Skjorte! 1 år gammelt bilde... utrolig hvor forandret jeg er i forhold til da egentlig! (nvm, the hockey-lookalike haircut. It really wasnt that bad in rel life ) Endret 9. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Smurf hjemme fra Oslo og fortsatt ikke helt over den fantastiske konserten kvelden før. 9245115[/snapback] Bra det er flere som likte den. Noe av det artigste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ja du, den var helt utrolig. Skjønner meg virkelig ikke på VGs anmelder. Tipper VG har sendt en ung dude som ikke helt liker Stones eller er helt inn i de musikkmessig. Min grand-onkel foreslo en 17 år gammel jente som bare hørte på pusepop og kliss som hadde sommerjobb der og var blitt sendt på konsert / tatt med av den flere år eldre typen sin Og vi fortsetter på å prøve og smile Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg så heit forumbruker på jobben idag. Håhå. Gjetter en av dere hvem der er sender jeg overraskelse i posten. edit: skrivefeil på tross av at jeg bare drakk 3 pils Endret 9. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 MEG? HÆ!? FAEN LIZM!E¤&%/( Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Ja du, den var helt utrolig. Skjønner meg virkelig ikke på VGs anmelder.Tipper VG har sendt en ung dude som ikke helt liker Stones eller er helt inn i de musikkmessig. Min grand-onkel foreslo en 17 år gammel jente som bare hørte på pusepop og kliss som hadde sommerjobb der og var blitt sendt på konsert / tatt med av den flere år eldre typen sin 9246536[/snapback] Synd, det der. Skulle gjerne vært der da. Meg og pusen på hyttetur: Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Om det er deg som sutter LCD på bildet er jeg imponert over at du i det hele tatt greier å skrive på tastatur 9245444[/snapback] Sutter LCD? Kanskje den gamle CRT'n min går for noen kr på plata? :!: Du mente LSD... ååååå ja.. Endret 10. august 2007 av Hyrlen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Datasmurf? Bor du her inne? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Faen, jævla skriveleif You got me hyrlen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Bor her? Nei, har bare veldig lite å gjøre Hopper ofte innom for å se hvem som har posta bilder siden sist, samt for å slenge ut nok et bilde av meg. Enten "normalt", eller slike bilder som gjør at jeg får masse positive og negative kommentarer. All for the fun Nå kommer det seg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg så heit forumbruker på jobben idag. Håhå. Gjetter en av dere hvem der er sender jeg overraskelse i posten. 9246560[/snapback] Jeg veit det ikke var Chris, for han bare kom hjem og spiste. Meg? 9246748[/snapback] Hva skjer med at du ikke var med på Kafèmøte i oslo a? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Kjeder jeg meg litt før jeg skal på jobb? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Jeg veit det ikke var Chris, for han bare kom hjem og spiste. 9247723[/snapback] Er Christoffer her også? Kraken i Sea World var insane! hele greia ser sånn ut: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Kjeder jeg meg litt før jeg skal på jobb? Ser ikke ut som det. Endret 10. august 2007 av Demille Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Demille! =D *bøye seg i støvet for* Thou hath heard my prayers and finally returned! Og der gikk smilet til helvete igjen ja. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Meg og typen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 hihi, I am now officially Windows Vista certified. Certified-skriften reflekterte lyset fra taklampa. Ble litt artig, men ikke videre pent. Uskarpt, bla bla bla. Har ikke noe redigeringsprogram installert ennå, heller, så bildet er veldig stort. (Helt ny PC her i huset. ^^) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. august 2007 Rapporter Del Skrevet 10. august 2007 Fikk bare veldig lyst til å knabbe post 4000 i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå