Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Var vel -35 og stiv kuling denne uka, det var dog om natten. Men likevel bra kaldt. ”If you can operate and survive in the Sub-Arctic winter climate of Norway, everything else will seem easy.” Steinhardt Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hadde noen sånne liggende. Edit: Skylinepower tok bilde. Edit2: Etter hvert skal de nok monteres på sykkelen min. Endret 7. august 2007 av ;P Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. august 2007 Rapporter Del Skrevet 7. august 2007 Familiesammenkomst på tysk(som er gresk i mine ører) can be fun. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Fikk bare lyst til å laste det opp her ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 STOOOOORT bilde, mrbjoern. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Fett med «skjegg», ass. Bilde fra Tour de France. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Kom hjem fra Thassos i dag. Litt småsliten. Lenke til kommentar
April Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Er syk, bare glad for at det ikke er skikkelig sommer i Bergen... Så da legger vi til ett sommerbilde Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Kjeder meg. Eneste jeg har å gjøre, er å høre Chris (DJ_Dark) mixe syremusikk... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2007 Rapporter Del Skrevet 8. august 2007 Nå skal du passe deg for hva du sier!! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Nydusjet slask, anyone? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Roskilde, første dagen. Ser allerede supershabby ut. Var fyllesjuk og trøtt da! Også den fine stirre på chords mens jeg prøver å synge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Smurf hjemme fra Oslo og fortsatt ikke helt over den fantastiske konserten kvelden før. Sånn går det når man prøver å smile på kommando Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 På vei til lerkendal 16 mai. Æsj, nå savner jeg det lange håret mitt:-( Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ah, jeg har alltid trodd _Scotty_ var en jente:O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) mhm.. har du tatt en sånn en eller? Scotty høres jopo ut som ett guttenavn Endret 9. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Om det er deg som sutter LCD på bildet er jeg imponert over at du i det hele tatt greier å skrive på tastatur Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Ah, jeg har alltid trodd _Scotty_ var en jente:O 9245359[/snapback] Desverre. Endret 9. august 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Nydusjet. Men det viktigste er t-skjorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå