Eplefe Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg får smake på den på torsdag, sant, bazukh? EDIT: Byttet bilde. Endret 7. august 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Eplefe, det er hva jeg kaller utrigning Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Epic! I has nice earz. Endret 7. august 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Om noen vil toppe dette bør de stå naken elns. Vise rævhull elns. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) *Dedikere to bilder til Aidskaka* og For dere som lurer, Octagon bak der, er en BRA film. Endret 7. august 2007 av Ø.B. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg får smake på den på torsdag, sant, bazukh? 9223161[/snapback] Nå er det en minuspenis, jo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Heit Eplefe. Heit! Jeg vil ha sånn suit og frisyre som deg *se for seg selv som Eplefe* Og så vil jeg drikke med bazukh... Men, men. Til saken. Jeg hadde et smile-prosjekt her forleden natt. Siden folk klager over at jeg aldri smiler (jeg smiler veldig mye med øynene, men det er det ingen som ser) og at jeg alltid ser deppa og jævlig ut, prøvde jeg å smile kontinuerlig i 10 min. Makan så vondt! Her er et av forsøkene: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Idol-Ali med hengepupper? Fin redigering. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Får vel påminne dere om reglene, alle bilder skal ha et bilde av personen som poster. Ett innlegg er slettet. Og ja, dette er en moderatorpost og er derfor fritatt bilde. (Dessuten har jeg ikke et liggende) Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Veeeel, jeg trodde moderatorne skulle stå fram som et godt eksepel og følge reglene... Reglene i denne tråden sier da at alle innlegg skal ha bilde Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Spiller da ingen rolle om moderator har bilde eller ikke vel! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Spiller da ingen rolle om moderator har bilde eller ikke vel! Jeg synes det spiller rolle. Enten så poster de bilde når de poster her, eller så lar de være å poste i det hele tatt. De kan heller sende PM til den/de det gjelder. Anyway, noen som har en cigar som er større enn min? Mmmm, den lukter godt Edit: Cigar Endret 7. august 2007 av Newt32 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg synes det spiller rolle. Enten så poster de bilde når de poster her, eller så lar de være å poste i det hele tatt. De kan heller sende PM til den/de det gjelder. 9226553[/snapback] Vi skal kunne moderere tråden uten å måtte poste et bilde av oss selv. Når noen bryter reglene, er det kotyme (særlig i slike tilfeller) å minne om hvordan reglene er. Nå har jeg forøvrig bilde. Portrettsak. Var hos frisøren i dag og, forøvrig. Kortere enn det har vært på veldig lenge. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 I am liek your worst nighmare nightmare! det er en viking hjelm om du ikke forsto det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 det er en viking hjelm om du ikke forsto det Vikingene hadde ikke horn på hjelmene sine! *oppgitt* Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 *Dedikere to bilder til Aidskaka*9223543[/snapback] Søten ^^ 9223660[/snapback] Savner deg. 9226831[/snapback] Å gud bedre. Sjekk skillet. Ahoy! Får dedikere dette til ØB da ^^ Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vikingene hadde ikke horn på hjelmene sine! *oppgitt* Hva hadde de da? Bjeller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 De hadde i hvert fall ikke noe stikkende ut av dem! Gammelt bilde forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå