Deadringer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Eivind i fersk Coop Obs uniform Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ahh, Coop er heit Har ikke rukket å ta bilde av meg selv i Rimi uniformen min, men det skal nok gjøres Det får holde med et bilde fra køen til Thunder Coaster på Tusenfryd =) Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Strandtur med klassen og jenta mi! : ) Meg til høyre da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ahh, Coop er heit Har ikke rukket å ta bilde av meg selv i Rimi uniformen min, men det skal nok gjøres Det får holde med et bilde fra køen til Thunder Coaster på Tusenfryd =) 8909241[/snapback] Fyfaen, du ligna på ei venninne av meg på det bildet! Elendig bildet hvor jeg ser tarda ut. Men marsvinet er nydelig ihvertfall. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har fått marsvin i dag! Lyst til å gi meg noen tips? Har aldri hatt marsin før.. Er overlykkelig hver gang jeg kommer hjem og finner ut at den lever.. Meg, en tidlig morgen på skolen, sliten og ufres.. Leker til og med gravid.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har fått marsvin i dag! Lyst til å gi meg noen tips? Har aldri hatt marsin før.. Er overlykkelig hver gang jeg kommer hjem og finner ut at den lever.. 8909384[/snapback] Har hatt 5 marsvin, hvor to fortsatt lever og de tre andre har blitt 2år over gjennomsnittsalderen, så jeg kan nok gi noen tips. Send pm om det er noe du lurer på Dårlig med nye bilder her nå, så dere får en av den lille abboren jeg tok på skauen 19.mai. Slapp den ut igjen. Hånda er min da, så jeg er med på bildet. Skal få fikset et bedre snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Åååååh marsvin Jeg hadde mitt i nesten 7 år, savner det enda.... Marsvin er veldig greie dyr å ha med å gjøre, de blir fort tamme og er ikke spesielt kravstore, bare sosiale og vennlige og utrolig kosete Tror det står noe om marsvinhold i dyredelen av forumet, hvis ikke er det masse bra greier på nett ellers også. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 kjøpte nye UV glass i dag. litt vell store eller? nytt hår også. Fullstendig overhaling fra dama i dag, føler meg ikke som meg selv. Uvant Har heller aldri sett meg som en solbrille dude, men men. Skjer i natten? her skjer fint lite. Slade durer og går på anlegget her, og jeg kjeder meg og er syk. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det er snakk om marsvin. ^^ Hadde mitt i flere år før han en mørk dag døde av brystkreft. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Uff. Sliten etter å ha jobbet til over to. : - | Marsvin, ja. Hadde hamstere jeg. Dårlige dyr. Vi hadde to, så fikk de 20 unger før de spiste hverandre. Nå har jeg en kastrert katt. Den lever for øyeblikket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Skåååååål det er sommer folks =) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) b-real: Hva skjer med at du kommer med fargebilde? Er sikkert litt jævlig på håret akkurat nå. Endret 21. juni 2007 av ;P Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 skrollan har klipt seg!! se de forferdelige før og etter bildene: før: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor etter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ikke fornøyd... skal farge det svart/mørk, mørk brun... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Mitt vanlige "skjegg" tilbake igjen etter en periode med bukkeskjegg. Edit: Bilde er forsåvidt greit å ha med. Endret 21. juni 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Yeah, Im going out take off my shirt loosen the buttons and undo my skirt Endret 21. juni 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 stikker innom , jeg klarer ikke bruke denne tråden like mye som før .,... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 litt kald leske i denne varmen Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) -Slettet- Endret 12. januar 2008 av euroshopper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå