Hashtægg Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Kristin har en bra dag. ...og er full i fregner Fregner er stress! Derfor det er om å gjøre å bli brun fortest mulig, så man ikke ser dem så godt. Hvertfall i mitt tilfelle, men du var søt med dem! Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Fregner er stress! Derfor det er om å gjøre å bli brun fortest mulig, så man ikke ser dem så godt. Hvertfall i mitt tilfelle, men du var søt med dem! Helt enig! Endret 2. juni 2007 av Kassablanca Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Kristin har en bra dag. ...og er full i fregner Fregner er stress! Derfor det er om å gjøre å bli brun fortest mulig, så man ikke ser dem så godt. Hvertfall i mitt tilfelle, men du var søt med dem! 8765787[/snapback] jenter med fregner er søte ikke helt recent men Endret 2. juni 2007 av Skrollan Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Vi har pølser! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Vi har pølser! 8769095[/snapback] Vi har fylla! Full.bmp Oi, det ble bmp. faem. Endret 3. juni 2007 av Neppe Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Meg og lillesøs. Vi er fulle Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Mushi, søstra di er nesten like søt som deg ^^ Jenter med fregner er søtest uansett <3 Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Alle vet at jeg er hottest, og jeg har ikke fregner.. (men jeg har sopp, om det gjelder) Og jeg føler jeg har sett de samme bildene dine lenge Datasmurf Endret 3. juni 2007 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Dedikert til Nyhustøsa. siden du savner rullgardinene mine sånn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Aidskake: Herlig damask, altså. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Og jeg føler jeg har sett de samme bildene dine lenge Datasmurf8773125[/snapback] Selvsagt, han er RPP. Dårlig bilde dette, ikke skyld på meg - men på hennes telefon. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Alle vet at jeg er hottest, og jeg har ikke fregner.. (men jeg har sopp, om det gjelder) 8773125[/snapback] Jeg bruker mitt varmefølsomme mac kamera for å bevise at jeg er hottest! *ond latter* Endret 3. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Her har vi hele TO bilder av meg, et som jeg liker selv å kalle for mitt "personelige" fjortiss bilde, for det er i posering. Endret 3. juni 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Mange like bilder av meg skyldes photoshoot midt på natta med hjort som tilskuere, men så vidt jeg vet har jeg ikke posta det eksakt samme bildet to ganger enda Men yay, nye solbriller ^^ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 På vorspielet i går virket det som om at det var like før en av jentene hentet en barbermaskin for å ta "skjegget" mitt, jeg kledde det visst ikke for fem øre i følge henne. Hadde hun et poeng? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Fy for skam. Nei! Hold på skjegget ditt, uansett hva folk sier! Det passa. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Aidskake: Herlig damask, altså. 8773426[/snapback] Tnx. Har en ekstra, om du er keen. Special price for you! Du er forresten en av de heitere gutta her. Meg & Maxim @ parti. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 hotttt på msncam klokka to om natta... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Varm og halvnaken klokka halv fire om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå